رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۳۱۷۳۱
  • چاپ خبر : برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق
مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد:

برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق

با حضور مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نمازاستان یزد جلسه ستاد اقامه نماز بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز نشست شورای اقامه نماز با حضور مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد،فرماندار بافق و اعضای شورای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.  حجت الاسلام علی حبیبیان در […]

با حضور مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نمازاستان یزد جلسه ستاد اقامه نماز بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز نشست شورای اقامه نماز با حضور مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد،فرماندار بافق و اعضای شورای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 حجت الاسلام علی حبیبیان در این نشست از برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در این شهرستان خبر داد وگفت:این اجلاس با همکاری فرمانداری ودیگر نهاد های این شهرستان در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود:هرساله اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار که در آذر ماه سال جاری این اجلاس با محوریت موضوع نماز و فضای مجازی در بندرعباس برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به اینکه قبل از اجلاس سراسری در استانهای سراسر کشور،اجلاس استانی برگزار می شود خاطر نشان کرد:در سال جاری این اجلاس در چند شهرستان شاخص از جمله بافق برگزار می شود.

حبیبیان به اقداماتی که در این اجلاس صورت می گیرد اشاره و عنوان کرد: گردهمایی نخبگان استان و شهرستان و شناسایی فعالان عرصه نماز در ادارات،مساجد و محلات از اقداماتی که در این اجلاس استانی انجام میشود است.

وی از اجرای طرح مکنت در این شهرستان خبر داد و گفت:طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با محوریت آموزش معارف نماز در بافق برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد: این طرح طی مدت کوتاه مدت با هماهنگی مدیران ادارات و دعوت از استاد تخصصی از قم برگزار می شود.

فرماندار بافق در اين نشست با اشاره به برگزاری پررنگ نماز ظهر عاشورا در بافق گفت: حضور پرشور مردم بافق در اقامه نماز ظهر عاشورا بی‌تردید يك نوع حماسه ديني بود كه جاي تقدير و تشكر از همه رادارم.

محمد زاده رحمانی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده برای ثبت این حماسه پرشور هماهنگی‌های لازم برای دعوت از مستندسازان و فیلم‌سازان کشوری انجام می‎شود تا این حماسه را کل کشور و دنیا مشاهده کنند.

در ادامه اعضاي شوراي ستاد اقامه نماز به بيان عملكرد، نظرات و پيشنهادت خود در حوزه نماز و فرهنگ ترويج نماز بحث و تبادل‌نظر كردند.

عکس: mtb

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده