رفتن به بالا
  • شنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
  • کد خبر : ۳۱۹۹۵
  • چاپ خبر : کویر بافق از نگاه برترین عکاس طبیعت و منظره ایران

کویر بافق از نگاه برترین عکاس طبیعت و منظره ایران

به گزارش آفتاب بافق؛ بردیا سعادت که به دعوت انجمن حامیان میراث فرهنگی و معنوی جهت معرفی بهتر مکان ها و جاذبه های توریستی شهرستان ،به بافق سفر کرده بود تعدادی از تصاویر انتشار شده اش را توسط فرساد اقایی برای ما ارسال کرده است.  مهدی سعادت ( بردیا ) عکاس و داور بین المللی « […]

به گزارش آفتاب بافق؛ بردیا سعادت که به دعوت انجمن حامیان میراث فرهنگی و معنوی جهت معرفی بهتر مکان ها و جاذبه های توریستی شهرستان ،به بافق سفر کرده بود تعدادی از تصاویر انتشار شده اش را توسط فرساد اقایی برای ما ارسال کرده است.

 مهدی سعادت ( بردیا ) عکاس و داور بین المللی « فیاپ فرانسه » از مکان های توریستی شهرستان بازدید نمود. بخشی از دهها افتخار جهانی وی در حیطه عکاسی بدین شرح است : مدال طلای مسابقات انجمن عکاسان آمریکا مدال نقره جشنواره بین المللی بلینسکی مدال نقره مسابقات بین المللی هلند و چین عنوان برترین عکاس ایرانی و مدال طلای جشنواره بین المللی خیام وی همچنین عضو انجمن سینمای جوانان ایران و عکاسان ایران می باشد.

بردیا سعادت عکاس منظره برجسته  ایرانی، متولد تهران و بزرگ شده و ساکن ارومیه است.

این عکاس حرفه‌ای که از دیرباز علاقه و توجه خاصی به طبیعت و مناظر طبیعی داشته تا کنون به مناطق زیادی از کشور ایران سفر کرده و عکسهای تماشایی از مناظر دیدنی ایران به ثبت رسانده است.

تصاویر ارسالی: فرساد آقایی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده