رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر : ۳۲۰۹۹
  • چاپ خبر : دلم شکست/ با تمام وجود خدا را صدا زدم

دلم شکست/ با تمام وجود خدا را صدا زدم

باید از تمام وجود خدا را صدا زد و منتظر پاسخ بود. هر اتفاق غیرمنتظره و یا معجزه می تواند رخ دهد تا باور کنیم دعاهایمان مستجاب و خداوند پاسخگوی آن است. خداوند رحیم و رحمان است و ما را رها نخواهد کرد. با آرامش قلبی احساس کنیم خدا در همین نزدیکی است و می […]

باید از تمام وجود خدا را صدا زد و منتظر پاسخ بود.

هر اتفاق غیرمنتظره و یا معجزه می تواند رخ دهد تا باور کنیم دعاهایمان مستجاب و خداوند پاسخگوی آن است.

خداوند رحیم و رحمان است و ما را رها نخواهد کرد.

با آرامش قلبی احساس کنیم خدا در همین نزدیکی است و می توان با بالا رفتن از نردبان سختی و رنج به مبدا آرامش رسید.

مقدمه این گزارش حکایت زندگی روحانی است که کمابیش همه مردم شهر بافق با وی آشنائیت دارند.

حجت الاسلام قاسم عسکری، مسئول اجرای طرح زکات در شهرستان بافق توانست با سپری کردن دورانی مشقت وار به آرامش وصف ناپذیر دست یابد.

مسئول اجرای طرح زکات بافق،  مدت زیادی با “بیماری عفونت شدید خونی” دست و پنجه نرم کرد و حتی در دورانی از زندگی خود توانست با یاد و ذکر خدا و ائمه بر این بیماری غلبه کند.

وی در گفتگویی با خبرنگار ” آفتاب بافق” در رابطه با دوران سخت بیماری خود چنین می گوید: بیماری ناشناخته هر لحظه در کمین از بین بردن من بود.

عسکری می افزاید:پس از مراجعات مکرر به پزشک و آزمایش مشخص شد بیماری ناشناخته است با ارائه نمونه و آزمایش به تهران اقدام به درمان آغاز شد.

مسئول اجرای طرح زکات شهرستان بافق  با بیان اینکه نزدیک به دو سال است که تحت درمان قرار دارم تصریح کرد: تا حدی بهبودی حاصل شده و هم اکنون تحت نظر پزشک هستم.

وی با اشاره به اینکه توسل به ائمه اطهار جوابگوی تمام مشقت ها بود خاطر نشان کرد:با ورود خدام آقا علی بن موسی الرضا  (ع) در هفته کرامت به منزل با دلی شکسته سلامتی خود را خواستار شدم.

عسکری ضمن تقدیر از دعای خیر مردم، کمک و همراهی اقوام و خانواده ، زحمات همسرم و دعای خیرپدرومادر وتلاشهاوزحمات خادمین کاروان پیاده امام رضا (ع)  ادامه می دهد: درمان قطعی مشخص نیست اما باز هم خدا را به کرم و عظمتش سپاس می گویم.

گزارش و خبرmtb

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده