رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
  • کد خبر : ۳۲۱۵۴
  • چاپ خبر : گرامیداشت سالروز تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی بافق در دیدار با امام جمعه

گرامیداشت سالروز تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی بافق در دیدار با امام جمعه

همزمان با 11 مرداد ماه و در آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی بافق مسئولین این دانشگاه به دیدار امام جمعه رفتند. به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این نشست دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از موسسین و مسئولین ایجاد این بنای رفیع در شهرستان بافق تقدیر نمود و […]

همزمان با 11 مرداد ماه و در آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی بافق مسئولین این دانشگاه به دیدار امام جمعه رفتند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این نشست دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از موسسین و مسئولین ایجاد این بنای رفیع در شهرستان بافق تقدیر نمود و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق در 25 سال گذشته همواره توانسته است با حمایت همه جانبه مسئولین و بویژه امام جمعه بافق  از رشد و پویایی علمی و گسترش فعالیت های علمی وپژوهشی برخوردار باشد.

لازمی با اشاره به مهمترین اتفاقات روی داده در سال گذشته در ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی  به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود : پس از انتخاب آقای دکتر ولایتی  و آمدن دکتر فرهاد رهبر به مجموعه دانشگاه و بدلیل بینش علمی ایشان، امیدوار هستیم دانشگاه آزاد اسلامی روند توسعه علمی و افزایش کیفیت برنامه های خویش را با شتاب بیشتری ادامه بدهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تشریح فعالیت یکسال گذشته این واحد به موقعیت بهتر این مرکز دانشگاهی در بافق تاکید کرد و گفت: تلاش و پیگیری دلسوزانه کارکنان این واحد شایسته تقدیر و سپاسگزاری می باشد و علیرغم کاهش تعداد دانشجو و تغییر هرم دانشجویی از غیر بومی به بومی، می بایست فضایی را ایجاد نماییم تا از تجربه و پشتکار کارمندان در پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی بهره مند شویم.

وی از صدور مجوز فعالیت مرکز تحقیقاتی معدن  در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: در هفته گذشته با حمایت و موافقت فرماندار بافق، مرکز رشد بافق که  پیش از این در مکان نامناسبی در سطح شهر بود به دانشگاه آزاد اسلامی انتقال یافت و با استقرار شرکت های فن آور و فعالیت این مرکز تحت نظارت پارک علم و فناوری، توانسته ایم دو نوع محصول شیمیایی را تولید کنیم که در صورت گسترش فعالیت می توان  آن را به تولید انبوه رسانید.

دکتر لازمی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به طرح های تحقیقاتی و پژوهشی برون دانشگاهی بافق  از فعالیت آزمایشگاه همکار استاندارد تحت نظارت دانشگاه در بخش های عمرانی شرکت های مختلف بافق خبر داد و افزود : می بایست در خصوص فعالیت های دانشگاه تبلیغات موثرتری انجام گیرد و مدرسه سما با حمایت آموزش و پرورش، بتواند فضای رقابتی را در بین دانش آموزان بافقی ایجاد نماید.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق با تبریک آغاز بیست و پنجمین سال فعالیت دانشگاه آزاد در شهرستان بافق، یاد و خاطره تمام کسانیکه برای رشد و اعتلای این مرکز دانشگاهی تلاش نموده اند را گرامی داشت و با اشاره به فرهنگ دینی و فعالیت نخبگان در جامعه گفت: باید شرایطی را بوجود آورد که نخبگان جامعه با تعامل بیشتری به فعالیت بپردازند و مسلما اثرات مثبت این حرکت بخوبی در جامعه مشاهده می گردد.

امام جمعه بافق از نقاط قوت فعالیت آموزشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی  بافق به نیکی یاد نمود و افزود:

مردم و مسئولین بافق از ربع قرن حضور دانشگاه آزاد اسلامی در بافق رضایت دارند و با گسترش فعالیت و تعامل بیشتر می توان جایگاه آن را مستحکم تر نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده