رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
  • کد خبر : ۳۲۲۱۴
  • چاپ خبر : سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در بافق
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی:

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی در بافق

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد در شهر بافق از سوی شرکت سنگ آهن سرمایه گذاری شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری در سیزدهمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به اینکه قول های سال 91 محقق شده است اظهار […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: تاکنون ۵ هزار میلیارد در شهر بافق از سوی شرکت سنگ آهن سرمایه گذاری شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری در سیزدهمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به اینکه قول های سال 91 محقق شده است اظهار داشت: بافق در کنار معدن به یک شهر صنعتی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد یک مجموعه معدنی و صنعتی در شهر هستیم تصریح کرد : زیرساخت در حال تامین شدن است و برای داشتن یک شهر صنعتی روی بحث‎های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، مبلمان و سرمایه‌گذاری بعمل آمده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی همچنین افزود: شرکت سنگ‌آهن یکسری هدف‌ها را برای خود تعیین کرده و در حال حاضر 5 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری در بافق انجام‌شده است.

عسکری خاطر نشان کرد: امروز سنگ‌آهن تمام اهدافی را که در سال 91 تعریف‌ کرده بود تقریباً به سرانجام رسانده است

وی با اشاره به نزول قیمت سنگ‌ در سال‌های ۹۳ یادآور شد: با تمام شرایط سخت، یک نیرو تعدیل نشد و همچنین اینکه طرح های بزرگ سنگ‌آهن نیز روال خود را طی کرد.

این مقام مسئول بحرانی‌ترین دوره معادن کشور سال 94 اعلام و اظهار داشت: بسیاری از معادن در کشور نیروهای خود را تعدیل کردند ولی سنگ‌آهن نه‌تنها نیرویی را تعدیل نکرد بلکه سرمایه‌گذاری‌هایی را نیز انجام داد.

وی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی که در شهر بافق طی این 5 سال انجام شد فراتر از 40 سال سنگ‌آهن است افزود:در زمینهٔ بهداشت و درمان و آموزش کارکنان به ‌عنوان مسئول اجتماعی وارد میدان شد و امروز تغییر و تحولی عظیم در شهر روی داده است.

عسکری توسعه شهر را مدیون همدلی و همراهی بین مسئولان شهری و مجموعه سنگ‌آهن مرکزی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت سنگ آهن در 5 سال آینده منابع روباز آن به اتمام می رسد عنوان کرد: برای جلوگیری از مشکلات آینده شرکت باید هزینه معادن زیرزمینی که بیشتر از معادن روباز است مدیریت شود

عسکری هدف از سفرش به آفریقای جنوبی را بازدید از معادن زیرزمینی آن کشور بیان و تصریح کرد:در آینده شرکت سنگ آهن مرکزی همزمان با معدن روباز، برداشت معدن زیرزمینی نیز انجام می شود.

وی اشاره به برگزاری جلسه با حضور صباغیان در رابطه با فرودگاه بافق کرد و گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی در این زمینه نیز ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص خواهد داداست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده