رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
  • کد خبر : ۳۲۲۳
  • چاپ خبر : همایش ‘شکوه مقاومت’ در بافق برگزار شد

همایش ‘شکوه مقاومت’ در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛اين آيين با حضور معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحيه بسيج ، جمعي از مسئولان ، خانواده معززشهدا، بسيجيان و اقشار مختلف مردم در حسينيه سفلي اين شهرستان برگزارشد. "احمد هژبری" آزاده هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم ضمن اشاره به پيشرفت هاي كشور در زمينه تجهيزات نظامي گفت:امروز به […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛اين آيين با حضور معاون فرماندار بافق، فرمانده ناحيه بسيج ، جمعي از مسئولان ، خانواده معززشهدا، بسيجيان و اقشار مختلف مردم در حسينيه سفلي اين شهرستان برگزارشد.

"احمد هژبری" آزاده هشت سال دفاع مقدس در اين مراسم ضمن اشاره به پيشرفت هاي كشور در زمينه تجهيزات نظامي گفت:امروز به بركت خون شهدا و همت بسيجيان ومتخصصان اين مرز و بوم موشك هاي ساخت كشور بدون درصدي خطا به اهداف مورد نظر برخورد ميكند.

وي با تاكيد بر اينكه امروز جنگ دشمنان به يك جنگ تن به تن تبديل شده است عنوان كرد: دشمنان ما امروز با استفاده از فناوري هاي نوين خود تا داخل منازل ما رسوخ كرده و امروز ما با يك جنگ تن به تن روبرو هستيم.

هژبري در ادامه با بيان خاطراتي از دوران اسارت خود اظهار داشت: ايثار ،پايداري و دينداري از مهمترين ويژگي بسيجيان در دوران دفاع مقدس بود.

اهداي نمادين پرچم جمهوري اسلامي ايران از سوي خانواده هاي معزز شهدا به بسيجيان و همچنين تجليل از بسيجيان برگزيده در جشنواره ابتكارات وخلاقيت ها از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

New5839 New5840 New5836 New5837 New5845 New5829 New5848

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده