رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر : ۳۲۳۳۳
  • چاپ خبر : تداوم پیشرفت فوتبال بافق نیاز به پشتيباني مجموعه شهرستان دارد
زاده رحمانی:

تداوم پیشرفت فوتبال بافق نیاز به پشتيباني مجموعه شهرستان دارد

نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات فوتبال شهرستان بافق در دفتر فرماندار بافق برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات فوتبال شهرستان بافق با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت فوتبال، دبیر هئیت فوتبال و مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره باشگاه ؛ رئیس آموزش و […]

نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات فوتبال شهرستان بافق در دفتر فرماندار بافق برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات فوتبال شهرستان بافق با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت فوتبال، دبیر هئیت فوتبال و مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره باشگاه ؛ رئیس آموزش و پروش و اصحاب رسانه در دفتر فرماندار بافق برگزارشد.

در این نشست تمامی حاضرین به نوعی مشکلات مربوط به فوتبال را مطرح کردند که در پایان تصمیماتی اتخاذ شد.

 در حاشیه این نشست فرماندار بافق در مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت: با توجه به حواشی که اخیرا در ورزش فوتبال شهرستان بوجود آمده این نشست به ورزش پرطرفدار فوتبال اختصاص داده شده بود كه مقرر شد شهرستان بافق به دلیل پیشینه بسیار درخشان در ورزش فوتبال در سطح استان و خدا رو شکر با تلاشهای صورت گرفته در سال گذشته در لیگ دسته سوم کشور هم حضور داشته باشد و قرار شد همچون گذشته، همچنان ترتیبی اتخاذ شود در لیگ برتر استان یک تیم از شهرستان بافق حضور داشته باشد.

مقرر شد باشگاه سنگ آهن مرکزی به عنوان اسپانسر مالی نماینده شهرستان در لیگ دسته سوم کشور انجام وظیفه کند .

در شهرستان مقرر شد کلیه امورات فوتبال به هئیت فوتبال شهرستان محول شود که خود هئیت فوتبال برنامه ریری کند و در جهت حمایت از تيم ها و راهبری تیم های مختلف اقدام و کارهای  زیر ساختي در جهت تامين اماكن ورزشي نيز از سوي اداره ورزش و جوانان انجام شود.

برگزاری کلاسهای آموزشی مدارس فوتبال ، کلاسهای داوری در رده های مختلف  و هم فرهنگ سازی و تبلیغات رسانه ای که خانواده ها برای ورزش فرزندان خود وقت بگذارند و هزینه کنند که این مهم هم  توسط هئیت فوتبال انجام خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده