رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر : ۳۲۳۴۳
  • چاپ خبر : گپ خودمانی به بهانه تجلیل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برتر استان

گپ خودمانی به بهانه تجلیل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برتر استان

در پی تجلیل ازسیدعلیرضا سلیمانی به عنوان شورای نمونه هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و به منظور فرا رسیدن 12 مردادماه گرامیداشت سالروز افتتاح این نهاد خبرنگار ” آفتاب بافق” مصاحبه ای با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق انجام داده است. سید علیرضا سلیمانی درابتدا این گفتگو ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز […]

در پی تجلیل ازسیدعلیرضا سلیمانی به عنوان شورای نمونه هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و به منظور فرا رسیدن 12 مردادماه گرامیداشت سالروز افتتاح این نهاد خبرنگار ” آفتاب بافق” مصاحبه ای با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق انجام داده است.

سید علیرضا سلیمانی درابتدا این گفتگو ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلا‌‌می به فرمان امام راحل(ره) گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای موثر انقلاب اسلامی است که زیر نظر شخص مقام معظم رهبری هدایت می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل اظهار داشت: شورای هماهنگی کشور براساس نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته و این نهاد در طول سی سال گذشته همواره بر اساس شناخت و لحظه عمل کرده است .

سلیمانی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیر نظر مقام معظم رهبری هدایت و منتسب به هیچ جناح و حزبی نیست عنوان کرد: امروز در راس شورا نماینده ولی فقیه آیت الله جنتی است که این شورا وظیفه برنامه ریزی و سیاستگذاری، سازماندهی و اجرای مراسم ملی،مذهبی، سیاسی، انقلابی و برنامه هایی که بنا به دستور خود حضرت آقا یا آیت الله جنتی به شورای هماهنگی محول می شود اجرا می کند.

وی با اشاره به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد : راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۱۳ آبان، روز 9 دی و…. از جمله فعالیت های این شورا در طول انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین فعالیت های شورای هماهنگی را انگیزه ای برای رشد و به نفع اسلام، انقلاب و نظام عنوان و تصریح کرد: در بدو تاسیس نهاد احساس شد باید پیام انقلاب و اسلام به مردم داخل کشور و فراتر از مرزهای منتقل شود.

وی با اشاره به دستور حضرت امام به منظور تاسیس شورای هماهنگی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور انسجام کامل در برگزاری مراسم و مناسبت ها ایجاد یک نهاد انقلابی برای تبلیغات ضروریت داشت.

سلیمانی با اشاره به حضور پرشور و اعتماد مردم اعتماد به این شورا متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال و مراسم مختلف نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند.

وی افزود:این شورا ضمن پاسخ محکم به دشمنان ایران و ضد انقلاب توطئه های آنان را نیز خنثی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارات این شورا در  ۲۳ تیر ۱۳۷۸ و ۹ دی ۱۳۸۸ اشاره و بیان کرد: ۱۸ تیر حرکتی به منظور تخریب انقلاب در بین دانشجویان رخ داد اما با یک حرکت انقلابی و با بصیرت مردم و نیروهای ارزشی فتنه خاموش شد و همچنین فتنه ۸۸ که قصدش براندازی نظام بود با حضور مردم و مسئولان و یک حرکت ماندگار و حماسه ی عاشورایی خنثی شد.

سلیمانی ادامه داد:حرکت مردمی، اعتقاد راهنمایی مقام معظم رهبری و همکاری سایر مراکز و ارگانها بویژه حضور شورای هماهنگی در برملا شدن نقشه فتنه ها مثمر ثمر بوده است .

سلیمانی همچنین در پایان سخنان خود اشاره ای نیز به فعالیت این شورا در شهرستان داشت و یادآور شد: برگزاری مراسم یادواره شهدای فصل پاییز با سخنرانی آیت الله مدرسی عضو فقها ی شورای نگهبان، یادواره شهدای شهرستان با سخنرانی آیت الله شهیدی محلاتی نماینده مقام معظم رهبری و معاون رئیس جمهور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنرانی آیت الله مروی،  معاون دفتر مقام معظم رهبری به مناسبت هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) و پیامبر اکرم(ص)، سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله  ناصری در ایام الله دهه فجر با محوریت تاریخچه انقلاب اسلامی  و برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور آیت الله خاتمی از جمله عملکرد این شورا در بافق بوده است.

سلیمانی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان و همچنین حضور خانواده شهدا و روحانیت گفت: اینان بازوهای توانمند در برگزاری مراسم بویژه در امر تبلیغات و اطلاع رسانی هستند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده