رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
  • کد خبر : ۳۲۳۷۵
  • چاپ خبر : آقا یزد می روید؟ بی زحمت این فیلم رو بدهید صدا وسیمای یزد
خبرنگار روزهای سخت؛ روزت مبارک

آقا یزد می روید؟ بی زحمت این فیلم رو بدهید صدا وسیمای یزد

آفتاب بافق؛ زمانی که هنوز فضاهای مجازی،تلگرام و …. دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری تمام حرفه ای نبود و یا اگر هم بود کم بود. زمانی که در بافق خبرنگارهای زمان جنگ و اوایل انقلاب  جای خود را با تنها خبرنگار و کارمند تامین اجتماعی بافق عوض کردند. غلامعلی حبیبیان برادر شهید اصغر حبیبان که […]

آفتاب بافق؛ زمانی که هنوز فضاهای مجازی،تلگرام و …. دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری تمام حرفه ای نبود و یا اگر هم بود کم بود. زمانی که در بافق خبرنگارهای زمان جنگ و اوایل انقلاب  جای خود را با تنها خبرنگار و کارمند تامین اجتماعی بافق عوض کردند.

غلامعلی حبیبیان برادر شهید اصغر حبیبان که خود نیز سابقه حضور در جبهه را دارد.

غلامعلی تنها خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد بود که با دوربینهای VHS فیلمبرداری می کرد و فیلم را بدون هیچگونه ویرایش و دستکاری به یزد می فرستاد.

حبیبان همیشه در ورودی شهر بافق یا ترمینال مسافربری منتظر اتوبوس یا کسی بود که به یزد برود و فیلم هایش را به او بسپارد تا به صدا و سیمای یزد برسانند و این سخنش که می گفت: آقا یزد می روید بی زحمت این فیلم رو بدهید انتظامات صدا وسیما یزد.

جا دارد به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار یادی کنیم ازخبرنگار روزهای سخت …غلامعلی حبیبیان

روز خبرنگار بر شما که سرد و گرم چشیده روزهای سخت بافق و به چه سختی به دور از سیستمهای دیجیتالی، اینترنت پرسرعت و خبرها را به مرکز انتقال دادید گرامی داشته باشیم. درود بر تو ای غلامعلی…….روزت مبارک

امروز روز غلامعلی مسئول اداری مالی مرکز نیکوکاری دارالمهدی شهرستان بافق می باشد که با احداث یک مرکز نیکو کاری به مستمندان و بی بضاعت ها و ایتام کمک می کند.

روز خبرنگار بر تمامی زحمتکشان عرصه خبر مبارک باد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “آقا یزد می روید؟ بی زحمت این فیلم رو بدهید صدا وسیمای یزد”

  • Dr.Farzaneh Salari says:

    فردا را که بمناسبت گرامیداشت شهید والامقام محمود صارمی ، روز خبرنگار نام نهاده شده، به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بدون شک نقش شما در اطلاع رسانی به مردم انکار نشدنی است. امیدوارم همواره در انجام مسئولیت مهمتان که آگاهی دادن به مردم است، نوید بخش و پیام آور خبرهای خوش باشید و صداقت در ثبت وقایع را که اصل رسالت شما بزرگواران است، ملاک کار خود قرار دهید. درود بر همه شما فرهیختگان این عرصه. در پناه ایزد منان، پایدار باشید و جاودان.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده