رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر : ۳۲۴۸۷
  • چاپ خبر : آئین تجلیل از خبرنگاران در شهرداری بافق برگزار شد

آئین تجلیل از خبرنگاران در شهرداری بافق برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار و تنی چند از اعضای شورای سلامی شهر در محل سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری، شهردار بافق در این آیین که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ضمن گرامی روز خبرنگار و پاسداشت یاد و نام خبرنگار […]

مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردار و تنی چند از اعضای شورای سلامی شهر در محل سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری، شهردار بافق در این آیین که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ضمن گرامی روز خبرنگار و پاسداشت یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی،خبر نگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و افزود: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و نماینده افکارعمومی، مشکلات جامعه را منعکس می کنند وباعث می شوند مسوولان زوایای پنهانی که بعضا زیر پوست شهر قرار دارد به خوبی ببیند و چاره اندیشی کنند.

سید علی نوروز زاده انتقاد سازنده را مفید و گامی به جلو دانست و گفت: نقاط ضعف و قوتی که از سوی خبرنگاران با صداقت مطرح می شود باعث برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات موجود خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه را راهگشای تصمیم سازی و برنامه ریزی  دانست .

در این مراسم خبرنگارن در یک فضای صمیمی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات شهری را  با شهردار و اعضای شورای شهر در میان گذاشتند و مسئولان مربوطه به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند .

در پایان  این نشست لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به خبرنگارن اهدا شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده