رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر : ۳۲۶۴۰
  • چاپ خبر : راه اندازی گندله مجتمع فولادبافق بساط خام فروشی را بر می چیند
نماینده حوزه انتخابیه مهریز؛

راه اندازی گندله مجتمع فولادبافق بساط خام فروشی را بر می چیند

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی راه اندازی گندله مجتمع فولاد بافق را عامل برچیده شدن بسیاری از سود جویان و جلوگیری از خام فروشی عنوان کرد. به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛ محمدرضا صباغیان بافقی در حاشیه […]

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی راه اندازی گندله مجتمع فولاد بافق را عامل برچیده شدن بسیاری از سود جویان و جلوگیری از خام فروشی عنوان کرد.

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛ محمدرضا صباغیان بافقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و غرفه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، اظهار داشت: این مجتمع طی سالهای گذشته به بخش خصوصی واگذار شده که با وجود فعال بودن و توانمندی آنها، همچنان عدم همکاری ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه احساس می شود با راه اندازی این مجتمع، منافع افرادی در بخش دولتی به خطر می افتد افزود: فعالیت بخش خصوصی بویژه در شهرستان بافق با مشکلات خاص روبرو است.

صباغیان همچنین با اشاره به توانمندی و انضباط کاری عوامل اجرایی مجتمع فولاد بافق تصریح کرد: مطمئنا مدیرعامل این مجتمع قادر است منطقه را دگرگون کند و بساط بسیاری از افراد که منافعی در بحث خوراک دارند برچیده می شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: برخی شهرستان بافق را به عنوان یک منبع خوراک نه به عنوان مکانی برای احداث کارخانه های جوار معدنی مد نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه احساس می شود سنگ اندازی های زیادی برای مجتمع فولاد بافق انجام شده، خاطر نشان کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته، بحث صدور مجوز گندله ۵ میلیون تنی، اعتبار و وام صندوق توسعه این مجتمع حل شده است و روزهای پایانی را سپری می کند.

محمدرضا صباغیان ابراز امیدواری کرد با پیگیری مدیر عامل مجتمع فولاد بافق و مسئولان استان یزد و شهرستان بافق، هر چه زودتر آخرین مراحل حل مشکلات و پرداخت وام گذرانده شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده