رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
  • کد خبر : ۳۲۶۶۲
  • چاپ خبر : آغاز برداشت زیتون از مزارع بافق

آغاز برداشت زیتون از مزارع بافق

میانگین عملکرد این محصول در هر هکتار از مزارع بافق ۱تن می‌باشد؛ که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰۰تن زیتون از مزارع بافق برداشت شود. به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اداره جهاد کشاورزی بافق گفت: سطح زیرکشت این محصول در شهرستان  بافق 119هکتار بارور و 108هکتار غیر بارور است.  عسکری […]

میانگین عملکرد این محصول در هر هکتار از مزارع بافق ۱تن می‌باشد؛ که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰۰تن زیتون از مزارع بافق برداشت شود.

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اداره جهاد کشاورزی بافق گفت: سطح زیرکشت این محصول در شهرستان  بافق 119هکتار بارور و 108هکتار غیر بارور است.

 عسکری افزود: میانگین عملکرد این محصول در هر هکتار از مزارع بافق 1تن می باشد. که پیش بینی می شود بیش از 200تن زیتون از مزارع بافق برداشت شود.

وی اشاره کرد: 137هزار اصله درخت زیتون اعم از فضای سبز و باغات در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی بافق با بیان اینکه تعداد بهره برداران در این زمینه بیش از 100نفر می باشد بیان کرد: برداشت این محصول از اواخر مرداماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد.

عسکری نوع اکثریت زیتون در این شهرستان را زیتون زرد روغنی  اعلام کرد و گفت: فرآوری این محصول به دلیل امکانت وسیعی که در این خصوص لازم می باشد، در این شهرستان صورت نمی گیرد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “آغاز برداشت زیتون از مزارع بافق”

  • با سلام ، جناب آقای عسگری چرا همین جوری آمار می دهید که 137 هزار اصله درخت زیتون در شهرستان وجود دارد.بابا کمی واقع بین باشید. لطفا” مستند حرف بزنید. حکایت آن نباشد که از ملانصرالدین پرسیدند وسط کره زمین کجاست؟ گفت : همین جا …

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده