رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : ۳۲۸۳۲
  • چاپ خبر : گرامی باد یاد و خاطره  آزادگان بافقی که در جمع ما نیستند

گرامی باد یاد و خاطره آزادگان بافقی که در جمع ما نیستند

به روح آزاده شهید محمد حسین بابایی- علی اکبر تشکری – عباسعلی قاسمپور و حسن میرعلمی درود میفرستیم. سالروز ورود ازادگان سرافراز به مهین را گرامی میداریم آفتاب بافق؛ 26 مرداد سال 1369روز به یاد ماندنی و باشکوهی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. روزی که احاد مردم ایران در سراسر کشور اقدام به اذین […]

به روح آزاده شهید محمد حسین بابایی- علی اکبر تشکری – عباسعلی قاسمپور و حسن میرعلمی درود میفرستیم.

سالروز ورود ازادگان سرافراز به مهین را گرامی میداریم

آفتاب بافق؛ 26 مرداد سال 1369روز به یاد ماندنی و باشکوهی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. روزی که احاد مردم ایران در سراسر کشور اقدام به اذین بندی  خیابانها وکوچه ها وبرپایی مجالس جشن وشادی پرداختند ، روزی که ورود بیش از 43هزار نفر از رزمندگانی که سالها در اسارت رژیم بعث عراق بودن به میهن  اغاز شد اولین گروه ازآزادگان سرافراز دراین روز از طریق مرز خسروی وارد کشور شدند ازادگانی که با استقامت و پایداری و صبر خود در زندانهای حزب بعث سالها مقاومت کردند و به اسلام و انقلاب  و ملت غیور ایران عزت و ابروی مضاعف بخشیدند،  در اردوگاه ها سخت ترین شرایط زیستی را همراه با شکنجه های گوناگون تحمل کردند تا ایران و ایرانی سربلند  و پیروز و با افتخار و با قدرت  در مقابل دشمنان و استکبار ایستادگی کند.

 ملت ایران قدردان ان  مقاومت و ایستادگی و دلیرمردی و پایداری ازادگان سرافراز است، این روز بزرگ و ماندگار روز، رهایی از ظلم و جوررا به ازادگان سرافراز و بزرگوار تبریک عرض میکنیم و به روح بلند و ملکوتی امام و شهدا و ازادگانی که بعد از بازگشت به میهن به شهادت رسیدند  و به دیدار دوستان شهیدشان پیوستن  خصوصا ازاده شهید محمد حسین بابایی- علی اکبر تشکری – عباسعلی قاسمپور و حسن میرعلمی درود میفرستیم.

 شادی روحشان فاتحه مع الصلوات.

محمد رضا دهقانزاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده