رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر : ۳۲۸۷۸
  • چاپ خبر : شهید حججی الگویی عاشورایی برای جامعه اسلامی است 
امام جمعه بافق:

شهید حججی الگویی عاشورایی برای جامعه اسلامی است 

به گزارش آفتاب بافق؛  امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) بر پیروی از سیره و زندگانی آن امام همام تاکید کرد. حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه از سخنان خود با اشاره به شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی ، حرکت […]

به گزارش آفتاب بافق؛  امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) بر پیروی از سیره و زندگانی آن امام همام تاکید کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه از سخنان خود با اشاره به شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی ، حرکت این شهید را عاشورایی عنوان کرد و اظهار کرد: تسلیم نشدن این شهید در برابر داعش ، شهامت و جوانمردی مکتب شیعه را می رساند.

امام جمعه بافق افزود: شهید محسن حججی عزت خود ار نفروخت و زیر بار ذلت نرفت و این درس بزرگی است که بعد از گذشت 14قرن از عاشورا جوانی تربیت می شود که پا در مکتب کربلا می گذارد.

وی با تشریح خاطرات این شهید بزرگوار بیان داشت : شهادت این شهید نشان داد که وی در راه ولایت حضرت علی (ع) و رهبری خود قدم برداشته و تربیت شده این مکتب است.

سلیمانی شهید حججی را الگویی بزرگ برای جامعه اسلامی دانست افزود:ولایت و مکتب اهل بیت (ع) است که انسان را به مقصد و کمال می رساند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات یمن خواستار بیداری کشورهای اسلامی برای کمک به مردم مسلمان این کشور شد و گفت: عربستان سعودی بدترین جنایات را درکشور مسلمان یمن انجام داده است .

وی با بیان برخی از آمار جنایت های عربستان سعودی در یمن افزود: تاکنون بیش از 24هزار نفر در این کشور به شهادت رسده اند و بیش از 700مسجد و مدرسه ویران شده است .

تشریح کودتای 28مرداد و نقش آمریکا برای بازگرداندن شاه به کشور  سقوط مصدق ، تبیین جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و اهمیت تصمیات این مجمع برای کشور ، توصیه به حاجیان بافقی  و تاکید بر لزوم کرامت و عزت زائران ایرانی ، ضرورت رعایت حقوق و دیگران  در جامعه و … از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده