رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
  • کد خبر : ۳۲۸۹۹
  • چاپ خبر : برگزاری نماز جمعه دهستان نصرآباد تفت به امامت حجت الاسلام مهدی قانعی بافقی

برگزاری نماز جمعه دهستان نصرآباد تفت به امامت حجت الاسلام مهدی قانعی بافقی

نمازجمعه نصرآباد تفت  امروز پس از 30 سال وقفه همزمان با معرفی حجت الاسلام مهدی قانعی به عنوان امام جمعه این دهستان برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از انجام مراسم استقبال و معارفه حجت الاسلام قانعی با حضور در محل تریبون نماز جمعه به ایراد خطبه های نماز پرداخت وی در خطبه اول ضمن […]

نمازجمعه نصرآباد تفت  امروز پس از 30 سال وقفه همزمان با معرفی حجت الاسلام مهدی قانعی به عنوان امام جمعه این دهستان برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از انجام مراسم استقبال و معارفه حجت الاسلام قانعی با حضور در محل تریبون نماز جمعه به ایراد خطبه های نماز پرداخت

وی در خطبه اول ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوا و پرهیزگاری با استناد به آیات قرآن و احادیث رسیده از پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام  به اهمیت روز جمعه در بین روزهای هفته  و فضیلت اقامه نماز جمعه پرداخت و از خداوند بواسطه اینکه پس از سی سال مجددا این فریضه مهم در نصرآباد برپا گردید شکرگزاری نمود.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در نمازجمعه و توجه ویژه به این فریضه سیاسی و عبادی از همگان خواست تا با شرکت خود در نمازجمعه وحدت و یگپارچگی خود را به نمایش گذارند.

خطیب نمازجمعه دهستان در خطبه دوم به مناسبتها و رویدادهای هفته اشاره نمود

حجت الاسلام قانعی با اشاره به 23 مردادماه سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33روزه که به روز مقاومت اسلامی مزین گردیده، از مجاهدتهای نیروهای مقاومت تجلیل کرد.

همچنین وی با اشاره به سالروز بازگشت پرافتحار آزادگان قهرمان به میهن اسلامی از زحمات این عزیزان و سختی هایی که در دوران اسارت تحمل کردند قدردانی کرد.

وی بخش دیگری از خطبه ها را به روز 28 مرداد سالروز کودتای ننگین آمریکا و بریتانیا در سرنگونی دولت قانونی دکتر محمد مصدق و بازگرداندن شاه خائن به کشور و تبعات ناشی از این کودتا در کشور اختصاص داد.

وی همچنین به آتش زدن سینما رکس آبادان در 28مردادسال57 توسط عمال رژیم و کشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه اشاره نمود.

خطیب جمعه نصرآباد 30 مرداد را که به روز مسجد نامگذاری شده توجه به مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه اسلام اشاره کرد و از مردم و مسئولین خواست تا به مساجد اهمیت بیشتری نمایند.

وی در پایان یاد و خاطره امام جمعه فقید این دهستان مرحوم آیت الله سید نورالله آیت اللهی را گرامی داشت و برای روح آن عزیز علو درجات را از خداوند طلب کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده