رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
  • کد خبر : ۳۲۹۱۵
  • چاپ خبر : بنياد بركت آماده مشاركت در طرح هاي اقتصادي شهرستان بافق است

بنياد بركت آماده مشاركت در طرح هاي اقتصادي شهرستان بافق است

فرماندار بافق با سعید جعفری قائم مقام  موسسه بنیاد برکت دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق ؛در اين ديدار كه در دفتر مركزي بنياد بركت در تهران برگزار شد، زاده رحماني نسبت به ارائه فرصت هاي سرمايه گذاري شهرستان اقدام كه مورد استقبال واقع و مقرر شد در آينده نزديك، تيم كارشناسي بنياد در شهرستان […]

فرماندار بافق با سعید جعفری قائم مقام  موسسه بنیاد برکت دیدار کرد.
به گزارش آفتاب بافق ؛در اين ديدار كه در دفتر مركزي بنياد بركت در تهران برگزار شد، زاده رحماني نسبت به ارائه فرصت هاي سرمايه گذاري شهرستان اقدام كه مورد استقبال واقع و مقرر شد در آينده نزديك، تيم كارشناسي بنياد در شهرستان حاضر و نسبت به امكان سنجي مشاركت در طرح هاي اقتصادي بخصوص با محوريت اقتصاد مقاومتي اقدام نمايند.

در بخش ديگري از اين ديدار، فرماندار بافق ضمن تشكر از تخصيص ٨٠٠ ميليون توماني بنياد بركت براي احداث يا تكميل اماكن آموزشي در بافق خواهان احداث دو مدرسه ديگر در دو محله مظفريه و فخريه شد كه موافقت شد پس از اتمام پروژه هاي نيمه تمام بنياد در سطح كشور و با شروع فصل جديد مدرسه سازي در سال ٩٧، يك سهميه جديد نيز براي بافق در نظر گرفته شود.

بنیاد برکت پنج سال پیش براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮاﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق كمتر توسعه يافته کشور را متحول سازد. گستره فعالیت بنیاد برکت وسیع است و زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده‌ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح‌های هادی روستایی را شامل می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین اهداف تاسیس بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است. هدفی که بنیاد ثابت کرد در این راستا حرکت می‌کند. این بنیاد توانسته است در مناطق محروم 19698 اشتغال مستقیم ایجاد کرده و تعداد کل اشتغال مستقیم وغیرمستقیم در قالب این طرح‌ها 98500 نفر بوده است.
بنیاد برکت با فعالیت خود خصوصی‌سازی را گسترش داده و باعث می‌شود فرد از حالت مصرف کننده به تولید کننده‌ای مطلع ارتقا یابد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده