رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
  • کد خبر : ۳۲۹۸۷
  • چاپ خبر : آیین تجلیل از آزادگان سرافراز در بافق + تصاویر
روابط عمومی شرکت سنگ آهن برگزار کرد؛

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز در بافق + تصاویر

مراسم تجلیل  از آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی در هتل نیکان برگزارشد.   به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به همت شرکت سنگ آهن مرکزی آیین تجلیل از آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی  با حضور امام جمعه و معاون فرماندار، مدیر عامل شرکت […]

مراسم تجلیل  از آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی در هتل نیکان برگزارشد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به همت شرکت سنگ آهن مرکزی آیین تجلیل از آزادگان شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی  با حضور امام جمعه و معاون فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن و جمعی از مسوولان در هتل نیکان این شهرستان برگزار شد.

هرساله در سالروز ورود آزادگان از آزادگان شرکت سنگ آهن تجلیل می شد که امسال بنا به پیشنهاد مدیر عامل شرکت از تمامی آزادگان شرکت و شهرستان تجلیل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در حاشیه این آیین با اشاره به رشادتهای آزادگان گفت:ایثارگران از افتخارات کشور هستند.

رضا دهقانزاده  با بیان اینکه 67آزاده دوران دفاع مقدس در بافق هستند تصریح کرد:از این تعداد 4آزاده به دیار باقی شتافتند.

وی افزود:33آزاده شاغل شرکت سنگ آهن مرکزی و مابقی در ادارات سطح شهر مشغول به کار هستند.

رئیس بنیاد شهید  امور ایثارگران بافق به مدارک تحصیلی 63آزاده بافقی اشاره و عنوان کرد:از این تعداد 2آزاده دارای مدرک تحصیلی دکتری و مابقی مدرک کارشناسی و تعدادمحدودی نیز مدرک کاردانی دارند.

دهقانزاده  خاطر نشان کرد:این آیین با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی  و بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان برگزار شده است.

 

 

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده