رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۳۳۲۱۳
  • چاپ خبر :  وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق بازدید کرد
گزارش تصویری؛

 وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق بازدید کرد

 محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با حضور درشهرستان بافق، از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ ظهر امروز مهندس محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق و مرکز پرورش آزمایشی ماهی تیلاپیا حاضر شد و مورد استقبال نماینده مردم در […]

 محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با حضور درشهرستان بافق، از مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ ظهر امروز مهندس محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق و مرکز پرورش آزمایشی ماهی تیلاپیا حاضر شد و مورد استقبال نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بافق و دیگر مسئولان قرار گرفت.

در این مراسم ابتدا کودکان نونهال کانون پرورش فکری کودکان بافق با ارائه دکلمه به وزیر جهاد کشاورزی خوش آمدگویی گفته و با  حضور خانم مشایی مسئول مرکز تحقیقات آبزیان از پروژه بازدید بعمل آمد.

حجتی هدف از حضورش در بافق را، بررسی پرورش ماهی تیلاپیا در منطقه کویری عنوان کرد و گفت: با پیگیری های نماینده شهرستان و با همکاری فرماندار بافق، دستور توسعه و گسترش این مرکز داده شده و طی نشستی که با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور خواهیم داشت، موضوع پرورش ماهی تیلاپیا در بافق به سرعت پیگیری خواهد شد.

عکس و گزارش: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده