رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۳۳۲۴۷
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مناسبت انتصاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر

پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مناسبت انتصاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر

به گزارش آفتاب  بافق؛ رضا فلاح مبارکه باارسال پیامی، انتصاب سید محمد باقی زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بافق تبریک گفت. در این پیام آمده است. برادر ارجمند جناب آقای سیدمحمدباقی زاده بدون شك رمز موفقيت منتخبين ملت در پيشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پايداري بر اصول و ارزش¬هاي مقدس انقلاب اسلامي […]

به گزارش آفتاب  بافق؛ رضا فلاح مبارکه باارسال پیامی، انتصاب سید محمد باقی زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بافق تبریک گفت. در این پیام آمده است.

برادر ارجمند جناب آقای سیدمحمدباقی زاده

بدون شك رمز موفقيت منتخبين ملت در پيشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پايداري بر اصول و ارزش¬هاي مقدس انقلاب اسلامي و شهيدان والامقام و تحقق آرمان‌هاي آنها و تعامل و وحدت با دیگر مسولین است.

لذا ضمن قدردانی از تمامی زحمات و خدمات خالصانه اعضای محترم دوره چهارم شورای اسلامی شهر بافق به ویژه جناب آقای محمدرنجبر ریاست آن شورا ، بدينوسيله انتخاب شايسته و ارزشمند شما را به عنوان ریاست دوره پنجم شورای اسلامی شهر بافق تبريك و تهنيت عرض نموده، براي جنابعالی و سایر اعضای دوره جدید  از ايزد منان توفيق خدمت روزافزون به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را آرزومنديم.

باشد که با عنایت به ظرفیت ها و پتانسیل مذهبی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و بویژه نیروی انسانی فریخته و نخبه که با تحصیلات عالی دانشگاهی و حوذه در شهرستان وجود دارد برای اهداف بلند خود که همان خدمت صادقانه به مردم شهر می باشد استفاده نموده و شاهد پیشرفت و آبادانی روز افزون شهردارالشجاعه بافق باشیم. ان شااله.

رضا فلاح مبارکه

مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده