رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
  • کد خبر : ۳۳۳۸۲
  • چاپ خبر : پرداخت هزینه های انشعاب آب و امتیاز کنتوربرق “زورخانه حق” توسط رئیس هئیت پهلوانی بافق

پرداخت هزینه های انشعاب آب و امتیاز کنتوربرق “زورخانه حق” توسط رئیس هئیت پهلوانی بافق

ابوالفضل صباغیان؛ جوان باستانی کاری که عشقش در اتمام”  زورخانه  حق “خلاصه می شود به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هئیت پهلوانی بافق عصر روز گذشته با بازدید از زورخانه حق این شهرستان از نزدیک از  پیشرفت ساخت آن آشنا شد. یکی از جوانان محله قلعه بافق دربازدید عباسیان از این زورخانه تمام مشکلاتش را فراموش […]

ابوالفضل صباغیان؛ جوان باستانی کاری که عشقش در اتمام”  زورخانه  حق “خلاصه می شود

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هئیت پهلوانی بافق عصر روز گذشته با بازدید از زورخانه حق این شهرستان از نزدیک از  پیشرفت ساخت آن آشنا شد.

یکی از جوانان محله قلعه بافق دربازدید عباسیان از این زورخانه تمام مشکلاتش را فراموش و با خوش رویی وصف ناپذیری به پهلوان خوش آمد گفت.

ابولفضل صباغیان به اقدامات انجام شده و کمک ها و کمبودهای در پیش رو این زورخانه اشاره و تصریح کرد:تا کنون مبلغ ۳۰میلیون تومان خرج این زورخانه شده که از این مبلغ ۲۰میلیون تومان از جانب فرمانداری و مابقی آن با هزینه شخصی خود تامین شده است.

وی از مشکلاتش گفت:تعداد زیادی طلبکار در این زمینه دارم که۲۰میلیون تومان نیز جهت رنگ آمیزی دیوارهای خارج و داخل،برق کشی،امتیازات برق و درب و چیدن گود نیاز است.

این جوان بافقی ضمن تشکر از رئیس هئیت پهلوانی و سرپرست نمایندگی میراث بافق جهت تامین آجر و مصالح گفت: پاکسازی درون، خاکبرداری اطراف و جدول گذاری از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

با دیدن چهره این جوان پهلوان بافقی با تمام مشکلاتش آشنا می شوی گویا که برای ساخته شدن این زورخانه چه تلاش ها که نکرده است..

رئیس هیت پهلوانی بافق پس از گوش سپردن به حرف های این پهلوان بافقی خبری خوش را برایش به ارمغان اورد.

عزیزالله عباسیان تصریح کرد:جهت کمک به این جوان متدین هزینه های انشعاب آب و امتیاز کنتوربرق را با هزینه شخصی خود تامین میکنم.

وی افزود:ما بقی اعتبار مورد نیاز جهت به بهره برداری رسیدن این زورخانه تهیه و این کار را تمام می کنیم.

رئیس هئیت پهلوانی بافق از مساعدت فرماندار و معاون فرماندار بافق، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان و  کسانی که برای دمیدن روح زورخانه ای در آب انبار قدیمی تلاش و زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: این جوانان زحمتکش محله قلعه برای راه اندازی هرچه زودتر این زورخانه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و دست خالی سعی بر راه اندازی هرچه زودتر این زورخانه رادارند.

شایان ذکر است این زورخانه در گذشته آب انبار بوده است.

عکس وگزارش: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “پرداخت هزینه های انشعاب آب و امتیاز کنتوربرق “زورخانه حق” توسط رئیس هئیت پهلوانی بافق”

  • علی اصغر رنجبر بافقی says:

    باسلام .درود بی پایان بشما پهلوانان بی ادعا .درودخدا برشما جوانان دلسوز شهر وآینده ساز این خطه ی کویر ی ،درود برپهلوان بااخلاق جناب حاج عزیزالله عباسیان ،درودبرمسوولین دلسوز شهر بویژه جناب آقای زاده رحمانی فرماندارمعزز ومعاونت محترم ونمایندگی میراث فرهنگی وتمام کسانی که به هر طریقی به ساخت وساز زورخانه کمک کردند خداقوت ودست مریزاد عرض میکنم .امیدوارم همگی درتمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشیدوهمیشه خدمت بمردم سرلوحه ی کار شما عزیزان باشد انشاالله

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده