رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
  • کد خبر : ۳۳۴۱۱
  • چاپ خبر : “به نام انسانيت “

“به نام انسانيت “

آفتاب بافق؛ يك جوان بافقي هستم كه شغلم مغازه داري است؛ تقريبا بهمن ماه گذشته بود كه يك مشتري جديد در بعضي از عصرها به مغازه ام ميامد و خريد مي كرد.  مشخص بود كه چهره جديدي است ولي نه ايشان خود را معرفي مي كرد و نه من كنجكاوي به خرج دادم كه ببينم […]

آفتاب بافق؛ يك جوان بافقي هستم كه شغلم مغازه داري است؛ تقريبا بهمن ماه گذشته بود كه يك مشتري جديد در بعضي از عصرها به مغازه ام ميامد و خريد مي كرد.

 مشخص بود كه چهره جديدي است ولي نه ايشان خود را معرفي مي كرد و نه من كنجكاوي به خرج دادم كه ببينم كي هست. مودب و آرام ميامد خريد خود را انجام مي داد و مي رفت.

گذشت تا اين كه در ارديبهشت ماه گذشته مادرم بيمار شد و در اورژانس بيمارستان شهيد صدوقي يزد بستري شد. بايد در بخش داخلي بستري مي شد ولي مسئولين اورژانس مي گفتند فعلا بخش تخت خالي ندارد و بايد صبر كني.

 من هم با عصبانيت اورژانس را ترك كرده و خيلي نگران حال مادرم بودم و بعد از ظهر يك روز سه شنبه بود كه نگران و تنها در محوطه پاركينگ بيروني بيمارستان ايستاده بودم، ناگهان متوجه شدم يك خودرو سواري قهوه اي رنگ ترمز زد و همان مشتري مغازه ام از آن پياده شد و پرسيد بافقي هستي؟

من را شناخت و وقتي مشكلم و بيماري مادرم را برايش گفتم با يكي از مديران و همچنين سرپرستار بيمارستان صحبت و سفارش من و بيمارم را نمود. بعد از اين بود كه رفتارها با من و مادر تغيير كرد و توجه زيادي به ما شد. روز ششم بستري مادرم بود كه از مسئول بخش پرسيدم ببخشيد آن فردي كه سفارش ما را به شما كرد، كي بود؟ ايشان هم خنديد و گفت: سفارش شما را كرده از من مي پرسيد.

ايشان قبلا استانداري كار مي كرده اند و چند ماهي است كه شده اند فرماندار بافق. خلاصه، بعد از ٨ روز بستري، من و مادرم سالم و تندرست به بافق برگشتيم سر خونه و زندگي و از ارديبهشت تا حالا هم چند ماه گذشته ولي لازم دانستم در هفته دولت از آقاي زاده رحماني فرماندار بافق به خاطر انسانيتي كه دارند، تشكر و قدرداني نمايم.

ضمنا از آقاي فتاحي معلم آموزش و پرورش كه اين متن را برايم درست كردند هم ممنونم.

امضاء محفوظ.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای ““به نام انسانيت “”

  • علی اصغر رنجبر بافقی says:

    باسلام وخدا قوت وتبریک هفته دولت به دولتمردان عزیز کشورمان بویژه جناب آقای مهندس زاده رحمانی فرماندارعزیز شهرمان .این مردعمل هیچ چیز دروجودش برای خدمت به مردم کم ندارد وهمه ی دغدغه هرروز این مرد بزرگ فقط خدمت به این مردم بوده واز هرتلاش وخدمتی که درتوان خود دارد دریغ نمی نماید وازدل وجان به این شهرومردم خدمت نموده که فعالیت چشمگیر این مرد خستگی ناپذیر برکسی پوشیده نیست ودراین مدت کم که مسولیت فرمانداری بافق به ایشان سپرده شده انصافا سنگ تمام گذاشته واغلب مردم از فعالیت وخدمت ایشان راضی بوده ودعاگوی ایشان هستند انشاالله که خداوند منان توفیق بیش ازپیش به این فرماندار محبوب عنایت فرماید تا بتواند خدمت بیشتر وبهتری که درشان این مردم بزرگوار بافق هست انجام دهد .خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی وما رستگار

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده