رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
  • کد خبر : ۳۳۴۶۴
  • چاپ خبر : برکت در محصولات کشاورزی با پرداخت زکات  رونق گرفته است

برکت در محصولات کشاورزی با پرداخت زکات  رونق گرفته است

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با آغاز فصل برداشت خرما، مسولان دبیرخانه شورای زکات به همراه مدیریت محترم جهادکشاورزی شهرستان بافق و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی و حجه الاسلام بلبلی نیا مبلغ و استاد حوزه علمیه امام صادق ازنزدیک با کشاورزان و مودیان زکات در روستای حسن آباد دیدار کردند. نشست صمیمی با […]

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با آغاز فصل برداشت خرما، مسولان دبیرخانه شورای زکات به همراه مدیریت محترم جهادکشاورزی شهرستان بافق و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی و حجه الاسلام بلبلی نیا مبلغ و استاد حوزه علمیه امام صادق ازنزدیک با کشاورزان و مودیان زکات در روستای حسن آباد دیدار کردند.

نشست صمیمی با کشاورزان پیرامون اهمیت و جایگاه پرداخت زکات در جامعه و آثار و  برکات آن در زندگی مطالبی به میان آمد.

 در ادامه یکی از مودیان زکات و پرداخت کنندگان زکات با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات روشن در زندگیم مشاهده برکات و دوچندان شدن ثمرات باغی من می باشد و این مطلب چیزی نیست جز از آثار و برکات پرداخت زکات واجب خرما و مستحبی پسته در زندگی من می باشد.

یکی دیگر ازکشاورزان و خیرین به رسم یاد بود از درگذشته گان تعداد چند اصله درخت خرما و چند اصله درخت پسته به عنوان زرح شجره طیبه به دبیرخانه شورای زکات جهت محرومین و نیازمندان اهدا کرد.

لازم بذکر است در پایان این نشست صمیمی از تعدادی مودیان و پرداخت کنندگان زکات  با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده