رفتن به بالا
  • جمعه - ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
  • کد خبر : ۳۳۶۳
  • چاپ خبر : صرفه جويي در تمامي حوزه ها بايد در اولویت كاري قرار گيرد

صرفه جويي در تمامي حوزه ها بايد در اولویت كاري قرار گيرد

به گزارش آفتاب بافق، رضا نویدی ضمن ایراد این پیام بر کاهش هزینه ها، افزایش درآمد ها و صرفه جویی در اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تابعه استان تأكيد كرد.  نویدی  در ادامه برحضور جدی مسئولین واحدهای مختلف اداره کل در جلسات هم اندیشی، پیگیری در خصوص اجرایی کردن برنامه های […]

به گزارش آفتاب بافق،

رضا نویدی ضمن ایراد این پیام بر کاهش هزینه ها، افزایش درآمد ها و صرفه جویی در اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تابعه استان تأكيد كرد.

 نویدی  در ادامه برحضور جدی مسئولین واحدهای مختلف اداره کل در جلسات هم اندیشی، پیگیری در خصوص اجرایی کردن برنامه های تعمیراتی و تجهیزاتی تأكيد كرد.

ساماندهی نیروی انسانی موجود در راستاي استفاده بهینه و مناسب، استفاده از توانمندی های همکاران درون سازمانی و توسعه خدمات الکترونیک از تأكيدات معاون اداري و پشيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد بودند .

وی در ادامه به نقل ازرهام کیایی معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد:"بودجه ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استان ها در سال آينده به صورت بودجه ريزي بر مبناي عملكرد تنظيم خواهد شد."

معاون اداري و پشتيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد در ادامه استفاده از ظرفيت نیروی ماهر صنایع ساختمان در بازسازی و تعمیرات ابنیه و همچنین به کارگیری مربیان متخصص در نقشه کشی صنعتی و ساختمان را ضروري دانست.

وي در خصوص استخدام مربیان حق التدریس به نقل از معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اظهار داشت: "آيين نامه اجرايي تبديل وضعيت مربيان حق التدريس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در كارگروه تخصصي كميسيون اجتماعي دولت نهايي شده كه انشاا.. پس از تصويب در هيأت محترم دولت اجرايي خواهد شد."

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده