رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
  • کد خبر : ۳۳۷۶۴
  • چاپ خبر : نامی که برای مردم بافق بخصوص محله سفلی ماندگار شد علی ماشالله طالعی (ماشاالله نفتی)

نامی که برای مردم بافق بخصوص محله سفلی ماندگار شد علی ماشالله طالعی (ماشاالله نفتی)

علی ماشالله طالعی مردی که پس از 43 سال جایگاه داری و محل فروش نفت امروز بکار خود پایان چرا که امروز مردم بافق با همت و تلاش دولتمردان تدبیر و امید دیگر نیازی به نفت ندارند الان همه گاز دارند. به گزارش آفتاب بافق؛ علی ماشالله طالعی پس از 43 سال فروش نفت، امروز […]

علی ماشالله طالعی مردی که پس از 43 سال جایگاه داری و محل فروش نفت امروز بکار خود پایان چرا که امروز مردم بافق با همت و تلاش دولتمردان تدبیر و امید دیگر نیازی به نفت ندارند الان همه گاز دارند.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی ماشالله طالعی پس از 43 سال فروش نفت، امروز تابلو مغازه خود را پایین و با نوشتن نامه از مردم بافق و بالاخص محله سفلی خداحافظی کرد در نامه این مرد صبور آمده است:

به نام خدا

 “وقل رب ادخلني مدخل صدق واخرجني مخرج صدق واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا”  بگو پروردگارا مرا با ورودي نيكو و صادقانه وارد (كارها) كن و با خروجي نيكو بيرون آر و براي من از پيش خودت سلطه و برهاني نيرومند قرار ده.» “هرآمدني را رفتني است.

خوشا بحال آنانكه در طاعت خالقند ودرخدمت مخلوق .”

سوره اسرا آيه 80 خداوند قادر و متعال را شاكرم كه به اين بنده كوچك توفيق عنايت فرمود تا بتوانم به عنوان خدمتگزاري کوچک براي مردماني بزرگ در اين خطه انجام وظیفه  نمايم.از اين بابت برخود مي بالم وبه آن افتخار مي كنم . خداوند بيش از همه شاهد است كه در اين خدمتگزاري از هيچ كوشش وتلاشي دريغ ننموده ام ودر همه حال فقط به خوشنودي و رضايت حضرت حق و نيز به كار گرفتن تمامي تلاش خويش برای خدمت به مردم فکر کرده ام در این دوران که به لطف خدا و همت مسولین مردم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند ودیگر نیازی به ارائه نفت نیست بعد از ۴۳سال خدمت در این شغل از تمام همشهریان حلالیت میطلبم وخواهشمندم اگر قصوري از اینجانب بوده به بزرگواری خودتان ببخشید.

حاج ماشالله طالعی.۹۶/۰۶/۱۰

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده