رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
  • کد خبر : ۳۳۸۳۸
  • چاپ خبر : افتتاح ۱۳واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در بافق

افتتاح ۱۳واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در بافق

کلید 13 واحد مسکونی مددجویان بافق تحویل داده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ 13واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با حضور مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح […]

کلید 13 واحد مسکونی مددجویان بافق تحویل داده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ 13واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با حضور مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره )بافق در این مراسم با بیان اینکه این تعداد مسکن برای ۱۳خانواده مددجوی زیر نظر این نهاد تکمیل شده است تصریح کرد:این تعداد خانوار متشکل از  ۴1 نفر می باشند که  ۹ واحد مسکونی در شهر و مابقی در روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

سید رضا هاشمی پور افزود: اعتبار هزینه شده در خصوص ۱۳واحد احداث شده بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان می باشد.

وی همچنین به کلنگ زنی ۳۰واحد مسکونی در این شهرستان اشاره و بیان کرد:از این تعداد ۱۷واحد در سطح شهر و مابقی در روستاهای این شهرستان احداث می شود.

 

 

 

راضیه بیگی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “افتتاح ۱۳واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در بافق”

  • با سلام
    احسنت ودرود به رییس محترم کمیته امداد به خاطر زحماتی که می کشند و همچنین یه کار جدید که برای اولین بار در بافق اتفاق افتاده .اینست که ایشان این پروژه بزرگ را به اسم خود تمام نکرده و از همه کسانی در این پروژه دخیل بودن نام برده

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده