رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
  • کد خبر : ۳۳۹۴۱
  • چاپ خبر : “سامان گلریز” از مهمان نوازی شرکت سنگ آهن تقدیر کرد

“سامان گلریز” از مهمان نوازی شرکت سنگ آهن تقدیر کرد

به گزارش آفتاب بافق؛ هومن جوکار مدیر پروژه یوز آسیایی و سامان گلریز حامی محیط زیست و سر آشپز بین المللی با حضور در دفتر شرکت سنگ آهن در تهران با مدیر عامل دیدار و گفتگو کردند . در ابتدای جلسه  سامان گلریز از زحمات عسکری در حوزه محیط زیست و ارزش نهادن به گونه […]

به گزارش آفتاب بافق؛ هومن جوکار مدیر پروژه یوز آسیایی و سامان گلریز حامی محیط زیست و سر آشپز بین المللی با حضور در دفتر شرکت سنگ آهن در تهران با مدیر عامل دیدار و گفتگو کردند .

در ابتدای جلسه  سامان گلریز از زحمات عسکری در حوزه محیط زیست و ارزش نهادن به گونه های در معرض خطر انقراض نظیر یوز و حمایت از همایش یوز آسیایی با اهدا یک جلد کتاب تقدیر و تشکر کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی نیز از عملکرد شرکت در طول این چند سال و نقش آن در حوزه های اقتصادی، زیست محیطی،  بهداشت آموزش و پرورش توضیحاتی را ارایه کرد.

 وی همچنین از  نقش آموزش در حفظ محیط زیست و پیاده سازی توسعه پایدار سخنانی ایراد کرد.

غلامرضاپور مسؤل محیط زیست شرکت نیز در این دیدار با بر شمردن اقدامات شرکت در حوزه محیط زیست طبیعی و انسانی از زحمات مدیرعامل و جانشین شرکت سنگ آهن مرکزی  و مجموعه پرسنل شرکت که همواره حامی محیط زیست بوده اند تقدیر نمود.

 گلریز که در معیت مهندس جوکار به دیدار عسکری آمده بود از مهمان نوازی خوب بافقی ها تشکر کرده و قول داد در برنامه این هفته بهونه ضمن معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی بافق نقش شرکت سنگ آهن و نگاه مثبت مدیر این مجموعه در حمایت از گردشگری و محیط زیست را برای مردم ایران بیان کند.

 گلریز قول داد نحوه پخت پلو توکی را به مردم ایران زمین در برنامه بهونه آموزش دهد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده