رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • کد خبر : ۳۳۹۹۸
  • چاپ خبر : برگزاری جشن بزرگ ولایت در آستانه عیدسعید غدیرخم

برگزاری جشن بزرگ ولایت در آستانه عیدسعید غدیرخم

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام این خبر افزود به منظور گرامیداشت دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم با همکاری روابط عمومی فرمانداری بافق اقدام به برگزاری جشن بزرگ ولایت نموده ایم . وی افزود این جشن که شامل برنامه های شاد ومفرح و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام این خبر افزود به منظور گرامیداشت دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم با همکاری روابط عمومی فرمانداری بافق اقدام به برگزاری جشن بزرگ ولایت نموده ایم .

وی افزود این جشن که شامل برنامه های شاد ومفرح و همراه با طبخ آش حسین خواهد بود پنجشنبه 16شهریور بعداز نماز مغرب و عشاء در محل مجموعه تفرجگاهی پارک وحشی بافقی (بیشه در) برگزار خواهد شد .

مدیرروابط عمومی شرکت سنگ اهن مرکزی اظهار امیدواری کرد که با برنامه هایی که پیش بینی شده است بتوان لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای همشهریان عزیز بافقی و خانواده های آنها ایجاد کرد و از آنها خواست هنگام مراجعه و پس از پایان مراسم با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در مسیر جشن تردد نمایند تا ضمن کاهش بار ترافیکی ، سفری ایمن و سلامت داشته باشند .

مهندس فلاح در پایان از حمایت و مساعدتهای فرماندار بافق ومدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و همکاری مجموعه نیروی انتظامی شهرستان و کلیه عزیزانی که در برگزاری این جشن روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی را یاری نمودند قدردانی و سپاسگزاری کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده