رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
  • کد خبر : ۳۴۱۸۳
  • چاپ خبر : نباید نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار سکوت کرد
امام جمعه بافق؛

نباید نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار سکوت کرد

امام جمعه بافق  گفت: جامعه بین‌الملل نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار بی‌تفاوت است و باید مسلمانان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک عید سعید غدیر خم به تشریح وقایع تاریخی غدیر خم پرداخت و اظهار […]

امام جمعه بافق  گفت: جامعه بین‌الملل نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار بی‌تفاوت است و باید مسلمانان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک عید سعید غدیر خم به تشریح وقایع تاریخی غدیر خم پرداخت و اظهار کرد:  واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است که به ان باید بیشتر پرداخت.

حجت الاسلام سلیمانی با تبیین  جایگاه حضرت علی (ع) در واقع غدیر افزود: قرآن کریم از عید غدیر خم به عنوان اتمام نعمت الهی بر بندگان و مایۀ ناامیدی کافران از نفوذ در ارکان رکنی اسلام یاد کرده و پیامبر اکرم(ص) نیز با معرفی امیر المومنین علی (ع) به عنوان جانشین بلافصل خود بر رسالت ماندگار خویش خاتمیت بخشیده است.

وی بر ضرورت صله ارحام و دیدار با خویشاوندان و رفع مشکلات در این روز بزرگ تاکید کرد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن کشتار فجیعانه مسلمانان میانمار خواستار بیداری مسلمانان و کمک به مظلومان در این کشور شد.

گرامیداشت روز 17شهریور و جمعه سیاه و تشریح وقایع این روز و حوادث بعد از آن ، گرامیداشت 20شهریور سالروز شهادت ایت الله مدنی و تبین شخصیت این روحانی مجاهد ، ضرورت توجه به بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری به فرماندهان قرار گاه خاتم الانبیاء و پیام آن معظم له به مراسم حج و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده