رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر : ۳۴۲۴۹
  • چاپ خبر : حضور گردشگردان و کارآفرینان شیرازی در کمپ کویری کاراکال (شهید برزگری) بافق

حضور گردشگردان و کارآفرینان شیرازی در کمپ کویری کاراکال (شهید برزگری) بافق

به گزارش آفتاب بافق ؛ ۸۰ نفر از گردشگران، متخصصان و کارآفرینان گردشگری وابسته به اداره کل میراث فرهنگی استان فارس میهمان کمپ کویری شهید برزگری (کاراکال) شدند. محمد برزگری مسئول کمپ کویری و شنزار های صادق آباد هدف از این نشست را آشنایی گردشگران و اساتید صنعت گردشگردی استان فارس با اماکن تفریحی ؛ […]

به گزارش آفتاب بافق ؛ ۸۰ نفر از گردشگران، متخصصان و کارآفرینان گردشگری وابسته به اداره کل میراث فرهنگی استان فارس میهمان کمپ کویری شهید برزگری (کاراکال) شدند.

محمد برزگری مسئول کمپ کویری و شنزار های صادق آباد هدف از این نشست را آشنایی گردشگران و اساتید صنعت گردشگردی استان فارس با اماکن تفریحی ؛ گردشگری و زیارتی شهرستان بافق دانست.

در این نشست که با حضور سیدعلی نوروز زاده، شهردار بافق،  سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر برگزار شد در ابتدا عباس ابراهیمی  پژوهشگر و محقق بافقی به معرفی شهرستان بافق پرداخت و در ادامه شهردار بافق ضمن تبریک عید غدیر خم و خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از حضور آنان گفت: حضور شما اساتید گردشگری و متخصصین باعث می شود شهرستان بافق که قدمتی چندین ساله دارد در سطح کشور به شایستگی معرفی گردد.

سید علی نوروز زاده در ادامه به معرفی اماکن گردشگری و امکانات و فضاهای تفریحی و توریستی بافق پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست کلاس آموزشی اساتید و متخصصان برای حاضرین برگزار گردید.

  

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده