رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر : ۳۴۴۱۸
  • چاپ خبر : شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از ایجاد و گسترش بستر توسعه در رسانه حمایت می کند
مدیرکل صدا و سیمای یزد:

شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از ایجاد و گسترش بستر توسعه در رسانه حمایت می کند

به گزارش آفتاب بافق؛ احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بافق با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع در قبال استفاده از آب و خاک منطقه گفت: صنایع و معادن مختلف همانگونه در فعالیت های عام المنفعه و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی نقش دارند می بایست بدون […]

به گزارش آفتاب بافق؛ احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بافق با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع در قبال استفاده از آب و خاک منطقه گفت: صنایع و معادن مختلف همانگونه در فعالیت های عام المنفعه و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی نقش دارند می بایست بدون هیچ منتی حامی رسانه های ارتباط جمعی باشند.

رییس صدا و سیمای مرکزی یزد به همراهی و همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی و گسترش امکانات و زیرساخت های صدا و سیما در بافق اشاره کرد و  افزود: شرکت سنگ آهن در این مقوله به خوبی و شایستگی ورود کرده و مشارکت قابل قبولی را در در ایجاد زیرساخت ها و پوشش شبکه های دیجیتالی داشته است.

وی در خصوص دریافت هزینه برای پخش برنامه از صدا و سیما اظهار داشت :  به گواه روابط عمومی شرکت سنگ آهن صدا و سیمای مرکز یزد برای پوشش برنامه های فرهنگی و پخش مستقیم برنامه تحویل سال ۹۶ در پارک آهن شهر بافق هیچگونه مبلغی را برای تهیه و پخش این برنامه ها دریافت نکرده است.

مدیر کل صدا و سیمای یزد به روند مرکز گریزی استان در برنامه های پخش شده  از صدا و سیمای یزد اشاره کرد و افزود: اعتقاد صدا و سیمای مرکز یزد اینست که استان یزد فقط یزد نیست و تمام ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان های مختلف استان می بایست در رادیو و تلویزیون حضور داشته باشند و به مخاطبان معرفی شوند.

پهلوانیان با اشاره به سرعت عمل خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق بیان کرد : خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق نجیب و سالم هستند و با دقت و صراحت اخبار را رصد میکنند و با شرافت و دلسوزی در مطبوعات و و کانال های خبری فعالیت می نمایند.

وی فضای رسانه ا ی بافق را پاک و به دور از آلودگی و توهین و تهمت و افترا دانست و عنوان کرد :

متاسفانه برخی رسانه ها در سطح استان عملکرد شایسته ای ندارند و با تهمت و افترا و بازی با آبرو و شخصیت افراد به جای یاری رساندن و دستگیری  از افراد بیشتر به دنبال مچ گیری و تخریب سوزنده هستند و با نگاه غیرواقعی ؛ فرصت ها و روابط سازنده را تخریب می نمایند.

دکتر احمد پهلوانیان با اعلام آمادگی رسانه ملی مرکز استان برای برگزاری کلاسهای آموزشی خبرنگاری گویندگی و نویسندگی در بافق آظهار داشت :

 برای تهیه و پخش برنامه های آموزشی فرهنگی نیز آمادگی داریم تا با مشارکت صنایع و همکاری  فیمابین زمینه بهره مندی قشر های مختلف مردمی فراهم آوریم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با پذیرش بعضی نواقص و کوتاهی در زمینه معرفی بزرگان و مفاخر بافق در صدا و سیمای استان گفت :

می بایست برنامه های بیشتری برای تجلیل و معرفی بزرگان و شخصیتهای فرهنگی علمی و تاریخی استان تهیه شود و  سرمایه های علمی و فرهنگی به خوبی و شایستگی به نسل جوان و مردم معرفی شوند.

در پایان این نشست صمیمی که در هتل باغ تیتو برگزار شد از عوامل جوان و فعال در بخش های مختلف تهیه و تولید اخبار در واحد مرکزی خبر بافق تقدیر بعمل آمد.

عکس: ص/ رحیمی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده