رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
  • کد خبر : ۳۴۵۴۱
  • چاپ خبر : معلمان با تشکلات صنفی می توانند به تمام خواسته های خود برسند
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی؛

معلمان با تشکلات صنفی می توانند به تمام خواسته های خود برسند

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی مهمترین راه برای رسیدن به اهداف و خواسته های معلمان را تشکیل انجمن صنفی دانست و افزود:  در صورتیکه معلمان،تشکل صنفی داشته باشند می توانند به تمام خواسته های خود برسند و مشکلات خود را از طریق تشکل صنفی، پیگیری کنند. […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی مهمترین راه برای رسیدن به اهداف و خواسته های معلمان را تشکیل انجمن صنفی دانست و افزود:  در صورتیکه معلمان،تشکل صنفی داشته باشند می توانند به تمام خواسته های خود برسند و مشکلات خود را از طریق تشکل صنفی، پیگیری کنند.

 

صباغیان گفت: در جلسه ای با حضور بطحایی وزیر جدید آموزش و پرورش در دولت دوازدهم، مشکلات فرهنگیان اعم از مشکلات معیشتی، دغدغه های بازنشستگان و مسائل معلمان بسته حمایتی مورد برسی قرار گرفته است.

 

نماینده مردم بافق با اشاره به طرح موضوع تشکل های صنفی در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: به گفته ی وزیر کشور برای تشکیل انجمن صنفی هیچ منع قانونی وجود ندارد بنابراین معلم ها باید با جدیت پیگیر انجمن صنفی باشند.

 

وی همچنین با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه و حجم بالای درخواستها و توقعات موجود در این حوزه اظهار داشت: مسئولین ادارت پیگیر فعالیتهای خود باشند و چنانچه مساعدتی نیاز است درخواست نمایند

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده