رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر : ۳۴۶۴۹
  • چاپ خبر : برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی  اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای بافق

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای بافق

جشنواره فرهنگی ورزشی  اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای  شهرستان بافق برگزار شد به گزارش آفتاب بافق؛جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای شهرستان بافق صبح امروز در سالن تختی شهرستان بافق برگزار شد. این مسابقات با حضور 24 تیم در رشته های ورزشی دارت، بدمینتون، بسکتبال، طناب زنی و بازیهای […]

جشنواره فرهنگی ورزشی  اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای  شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛جشنواره فرهنگی ورزشی اوقات فراغت کارکنان زن ادارات و ارگانهای شهرستان بافق صبح امروز در سالن تختی شهرستان بافق برگزار شد.

این مسابقات با حضور 24 تیم در رشته های ورزشی دارت، بدمینتون، بسکتبال، طناب زنی و بازیهای بومی محلی و با حضور بیش از 100 ورزشکار علاقمند برگزار شد.

در این جشنواره تیم فنی مهندسی شرکت سنگ آهن بافق با ترکیب منور منصوریان، فضه تشکری و مهدیه تشکری و با کسب 802 امتیار اول شد.

تیم کارخانجات و تعمیرات لکومتیو بافق با ترکیب وحیده ندافیان، فریبا قانعی و مینا زعیمیان و با کسب 799 امتیار به مقام دوم رسید.

 تیم امور اداری سنگ آهن با ترکیب مریم شریعتمداری، افسانه شریعتمداری و سمانه السادات آثاری و با کسب 784 امتیاز سوم شد.

 و تیم نظارت و فضای سبز سنگ آهن نیز با ترکیب سیما حکت، زهرا پور امینی و مژگان زمانپور و با کشب 779 امتیاز به مقام چهارم دست یافت.

تیم کمیته امداد امام خمینی بافق نیز با ترکیب لیلا جواهری، حنانه فتاحی و زینب فتاحی و با کسب 772 امتیاز به مقام پنجم این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده