رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر : ۳۴۷۱۰
  • چاپ خبر : حضور بانوی بافقی در نمایشگاه جانبی جشنواره بین المللی فیلم سبز

حضور بانوی بافقی در نمایشگاه جانبی جشنواره بین المللی فیلم سبز

مهشید تقی زاده بانوی هنرمند بافقی دو  اثر از مجموعه آثار خود را به نمایشگاه جانبی جشنواره فیلم سبز ارائه کرد به گزارش آفتاب  بافق ؛ مهشید تقی زاده مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با ارسال سه اثر در نمایشگاه جانبی جشنواره بین المللی فیلم سبز حضور دارد که از این مجموعه دو اثر از […]

مهشید تقی زاده بانوی هنرمند بافقی دو  اثر از مجموعه آثار خود را به نمایشگاه جانبی جشنواره فیلم سبز ارائه کرد

به گزارش آفتاب  بافق ؛ مهشید تقی زاده مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق با ارسال سه اثر در نمایشگاه جانبی جشنواره بین المللی فیلم سبز حضور دارد که از این مجموعه دو اثر از وی به مدت 7 روز از تاریخ هجدهم شهریور ماه لغایت  ۲۴ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مهشید  تقی زاده با دو اثر  به نام ” ماریتا ” و  “نفرات بی ادعا ” توانست نگاه ویژه ای به یوزپلنگ آسیایی و زادگاه آن در بافق برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را تداعی کند. .

 حضورخانم ابتکار، معاون رئیس جمهور و مهندس کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست   و علاقمندان به طبیعت و محیط زیست جهت بازید بسیار مهم بود.

وی گفت: با وجود هنرمندان توانمند در شهرستان بافق و ارائه آثار آنان حرفهای بسیاری برای گفتن داریم که سعی من بر این است تا بتوانیم در اینچنین نمایشگاههایی  آثار خوبی را ارائه دهیم.

گفتنی است جشنواره بین المللی فیلم سبز در ششمین سال برگزاری آن نیز پیرامون محیط زیست برگزار می شود که در کنار آن نمایشگاه جانبی از آثار گرافیکی و نقاشی و طراحی اساتید و هنرمندان کشور در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده