رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر : ۳۴۷۳۷
  • چاپ خبر : همسان سازی حقوق معلمان،بازنشستگان و شاغلان
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی؛

همسان سازی حقوق معلمان،بازنشستگان و شاغلان

به گزارش آفتاب بافق؛ صباغیان، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشورگفت:حقوق معلمان،بازنشستگان و شاغلان باید همسان سازی شود و دور شدن آموزش و پروش از اهداف خود آسیبی اجتماعی به جامعه وارد می کند.   نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در نشست شورای آموزش و پرورش بافق گفت: هدف آموزش و پرورش تعلیم […]

به گزارش آفتاب بافق؛ صباغیان، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشورگفت:حقوق معلمان،بازنشستگان و شاغلان باید همسان سازی شود و دور شدن آموزش و پروش از اهداف خود آسیبی اجتماعی به جامعه وارد می کند.

 

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در نشست شورای آموزش و پرورش بافق گفت: هدف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و در صورت کمرنگ شدن این موضوع در برخی مواقع،آسیب هایی به جامعه متحمل می شود.

 

صباغیان با اشاره به ضرورت ایجاد نمودار وضعیت و کیفیت تحصیلی در این شهرستان تصریح کرد: وضعیت و بهبود تحصیلی باید به صورت نمودار در سطح شهرستان اعلام شود که از این طریق آمار و وظایفی که به آموزش و پرورش متحمل شده کنترل می شود.

 

وی افزود: وضعیت اعتیاد در مدارس،کمک های خیری و تخصص معلمان از مواردی هستند که باید به صورت نمودار با شهرستان های دیگر سنجیده شوند.

 

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص برخی اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برنامه ششم مصوب شده که آموزش و پرورش باید نیروهای خود را از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی استخدام کند که به نوعی معلم حمایتی و حق تدریس کنار گذاشته می شود.

 

صباغیان به لزوم همسان سازی حقوق معلمان اشاره و بیان کرد: باید حقوق بازنشستگان،معلمان و شاغلان همسان سازی شود که برای وضعیت حقوق معلمان احساس همگرایی در مجلس است که مجلس مصوب کرده کمک اضافی به آموزش و پرورش داده شود.

 

وی بیان داشت: مجوز های آب،برق و گاز برای مدارس به صورت رایگان شده است.

 

نماینده مردم بافق،مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد با اشاره به اینکه وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی ضعیف است خاطر نشان کرد:یکسری مشکلات کلان کشور را در برگرفته است که بودجه کشور در سال جاری از ۳۴۰هزارمیلیارد تومان۲۸۰هزار میلیارد آن هزینه های جاری می باشد.

 

صباغیان نسخه درمان و شفابخش معلمان را وجود تشکل صنفی عنوان کرد و گفت:تشکل صنفی گام بسیار مهمی برای رسیدن به حق و حقوق معلمان است و معلم باید وضعیت بالاتری داشته باشد که در این زمینه حرکات مثبتی در حال انجام است.

 

وی همچنین تصریح کرد:باید از پتانسیل و ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده شود و گروهی از معلمان گروهی تشکیل دهند و با سرمایه گذاران وضعیت دانش اموزان را در میان بگذارند.

 

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور افزود:با وجود این پتانسیل ها می توان این وضعیت را سرعت داد و حرکاتی خوب انجام شود که در شهرستان با همدلی می توان این موضوع را حل کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده