رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
  • کد خبر : ۳۴۷۶۹
  • چاپ خبر : “بررسی راه های پیشگیری و درمان دیابت”
با حضور مدیر روابط عمومی شرکت و مسئولان بیمارستان بافق؛

“بررسی راه های پیشگیری و درمان دیابت”

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین جلسه کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر جهت بررسی مشکلات بیماران دیابتی، شناسایی و آموزش صحیح بیماران در زمینه پیشگیری و درمان دیابت با حضور مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و کارشناس شبکه بهداشت و درمان بافق در دفتر سرپرست بیمارستان ولی عصر بافق برگزار شد. افشاری رییس بیمارستان ولي […]

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین جلسه کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر جهت بررسی مشکلات بیماران دیابتی، شناسایی و آموزش صحیح بیماران در زمینه پیشگیری و درمان دیابت با حضور مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و کارشناس شبکه بهداشت و درمان بافق در دفتر سرپرست بیمارستان ولی عصر بافق برگزار شد.

افشاری رییس بیمارستان ولي عصر بافق با ارائه نحوه عملکرد کلینک دیابت، بر تلاش هرچه بیشتر جهت فرهنگ سازی عمومی در راستای افزایش آگاهي مردم از دیابت و راههای پیشگیری  و درمان آن تاکید کرد.

معصومه خادم زاده کارشناس پرستاری و مسئول کلینیک دیابت ضمن ارائه عملکرد کلینک، از زمان شروع فعالیت تا به الان افزود: تاکنون 122 بیمار دیابتی خدمات آموزشی و مشاوره ای در زمینه داخلی قلب و عروق و چشم دریافت کرده اند.

در ادامه دکتر میر ترابی متخصص داخلی، از عوارض جبران ناپذیر بیماری دیابت در صورت عدم کنترل قند خون و رعایت رژیم غذایی و مراقبت دارویی گفت و افزود: دیابت عوارض جبران ناپذیری دارد ولی لازم است راههای پیشگیری و درمان آن به مردم آموزش داده شود.

امیر حسین پورسطانی مدیر روابط عمومی بیمارستان ولی عصر بافق ضمن تقدیر از اهتمام و همکاری شرکت سنگ آهن برای شناخت و درمان بیماران دیابتی گفت: امیدواریم شاهد برگزاري بيشتر جلسات آموزشي دیابت در سطح مدارس و شهر بافق جهت افزایش سطح آگاهی و شناخت مردم و پرسنل این شرکت و فرهنگ سازی عمومی، باشيم.

پور سلطاني ياد آور شد: در دهه اول ماه محرم ایستگاه هاي سلامت جهت بررسی بیماران دیابت در سطح شهر برقرار می شود.

رضا فلاح مبارکه ، مدير روابط عمومي شرکت سنگ آهن با توجه به فراگیر شدن دیابت گفت: برای آموزش و آشنایی مردم با این بیماری خاموش از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: در بحث اطلاع رسانی، به هر طریقی و ارتباط با بهداری آهنشهر جهت تشخیص بیماران دیابتی شرکت سنگ آهن نیز همکاری لازمه انجام خواهد شد.

فلاح  با توجه به فرارسیدن ایام محرم و مراسم روضه خوانی بمدت ده شب پیشنهاد برپایی دو پایگاه تست قند خون هر شب در ورودی امامزاده عبدالله را کاری بسیار پسندیده دانست.

انتهاي پيام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده