رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
  • کد خبر : ۳۴۸۱۲
  • چاپ خبر : اولین فیلم ساخته شده توسط بازیگران و عوامل بافقی

اولین فیلم ساخته شده توسط بازیگران و عوامل بافقی

به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا مرعشی کارگردان و هنرمند با ذوق بافقی از اکران اولین فیلم با کارگردان، بازیگران و عوامل بافقی خبر داد وی گفت: ساخت این فیلم با مضمون کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا(ع) ساخته شده است. مرعشی اظهارداشت: فیلم مسیرعشق از بیست و هشتم شهریور ماه لغایت 5 مهرماه ساعت […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا مرعشی کارگردان و هنرمند با ذوق بافقی از اکران اولین فیلم با کارگردان، بازیگران و عوامل بافقی خبر داد

وی گفت: ساخت این فیلم با مضمون کاروان پیاده علی ابن موسی الرضا(ع) ساخته شده است.

مرعشی اظهارداشت: فیلم مسیرعشق از بیست و هشتم شهریور ماه لغایت 5 مهرماه ساعت 20:30 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق اکران خواهد شد.

وی از همشهریان و عاشقان آن امام رئوف خواست با حضور و استقبال از اولین فیلم بافقی با تمام عوامل شهرستان باعث دلگرمی گروه سینمایی پژواک باشند.

کارگردان این فیلم  اسامی عوامل و بازیگران این فیلم بافقی را چنین عنوان کرد:

نویسنده و کارگردان:حمیدرضا مرعشی

بازیگران:حمیدرضا مرعشی_سید محمد حسینی مبارکه- سید هادی موسوی – حسین فتوحی -غلامرضا کارگران- مهدی ناظمی – رضا دهستانی- سید امین طباطبایی- ابولقاسم باقری میدانی – کاظم رحیمی – سید علی حسینی و…….

تصویربرداران:سعید قانعی و سید مصطفی میرحسینی

مشاور فیلمنامه:سید ظهیرالدین طباطبایی

منشی صحنه:سید امیرحسین میرسلیمانی

مرعشی در ادامه اظهار داشت: گروه پژواک در حال ساخت تله فیلمی با عنوان یک شب در آریز می باشد که کلیه عوامل آن از بازیگران بافقی می باشد.

وی در پایان بیان کرد: مردم شریف بافق، فردا شب منتظر قدوم سبزتان هستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده