رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
  • کد خبر : ۳۴۸۱۷
  • چاپ خبر : “به ماگل ندهید, حقمان را بدهید”
شعاری که هنوز یک شعار است؛

“به ماگل ندهید, حقمان را بدهید”

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر حسین ارجمند در جلسه شورای آموزش و پرورش که به عنوان نماینده کارگروه دعوت شده بود به بیان مسائل و مشکلات معلمان پرداخت و عنوان کرد تنها راه موفقیت و پیشرفت, وحدت و همدلی بین مردم, مسئولان و نهایتا اعتماد مردم به مسئولان است. وی عنوان کرد با توجه به […]

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر حسین ارجمند در جلسه شورای آموزش و پرورش که به عنوان نماینده کارگروه دعوت شده بود به بیان مسائل و مشکلات معلمان پرداخت و عنوان کرد تنها راه موفقیت و پیشرفت, وحدت و همدلی بین مردم, مسئولان و نهایتا اعتماد مردم به مسئولان است.

وی عنوان کرد با توجه به بی ثباتی در برنامه های آموزش و پرورش و تغییرات غیر کارشناسی در نظام آموزشی این گونه به نظر می رسد که متاسفانه هیچ گونه عزم جدی برای بهبود وضعیت آموزشی در کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اعتراض بازنشستگان در روزهای  گذشته عنوان کرد که مقوله تعلیم و تربیت , مساله ای وسیع و خطیر است و از امور زیر بنایی کشور است که با وجود شعارهای زیبا توسط مسئولان, هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نپذیرفته است و وقتی انسان می بیند معلم ها در تجمعات اعتراض آمیز خود سفره خالی پهن می کنند از این همه تبعیض و بی عدالتی رنج می کشد و شعار معلم ها همیشه این بوده که ما از فقر نمی نالیم, بلکه از فرق می نالیم.

وی از نماینده  محترم خواست که به صورت جدی پیگیر مطالبات فرهنگیان باشد هرچند که خود نماینده با دردها و مشکلات معلمها آشناست.

 وی عنوان کرد  زمانی نماینده خطاب به مسئولان گفته بود « به ما دسته گل ندهید ,حق ما را بدهید» و الان که آقای صباغیان, مسئولیت نمایندگی را بر عهده گرفته است , موظف است حق معلم ها را بگیرد.

هم چنین در رابطه با کمبود نیرو در آموزش و پرورش بافق و عدم جذب نیرو در این سال ها,عنوان کرد اگر وضع به همین منوال پیش برود,به زودی آموزش و پرورش بافق به پادگانی تبدیل خواهد شد که افراد برای گذراندن دوره سربازی در آن به کار گماشته خواهند شد به طوری که امسال 9 سرباز معلم وارد سیستم آموزش و پرورش شده است و مهم تر از همه بی تفاوتی مردم به مقوله تعلیم وتربیت است علی الخصوص مردم بافق که کمترین حساسیتی نسبت به تعلیم و تربیت فرزندان خود نشان نمی دهند.

هم چنین موارد دیگری که توسط نماینده کارگروه مطالبات مطرح شد عبارتند از:

  • تکمیل مدرسه خادمیان که قرار بود  اول مهر افتتاح شود
  • تشکیل انجمن صنفی که از مهم ترین خواسته معلمان در این سال ها بوده است.
  • پیگیری های لازم جهت تامین زمین فرهنگیان,
  • اقدامات لازم در خصوص احیاء و راه اندازی شرکت تعاونی چند منظوره
  • پیگیری های لازم در مورد افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان
  • بررسی صورت گرفته و مکاتبات در خصوص مشکلات مربوط به بیمه درمانی فرهنگیان
  • مشکلات معلمان بسته های حمایتی  و گسترش این مدارس در شهرستان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده