رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر : ۳۴۸۶۲
  • چاپ خبر : دستگیری کلاهبردار مامورنما در بافق

دستگیری کلاهبردار مامورنما در بافق

فردی که با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد از مردم اخاذی و کلاهبرداری می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستات بافق دستگیر شد. به گزارش  آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق پس از اطلاع از کلاهبرداری توسط فردی که خود را […]

فردی که با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد از مردم اخاذی و کلاهبرداری می کرد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستات بافق دستگیر شد.

به گزارش  آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق پس از اطلاع از کلاهبرداری توسط فردی که خود را مامور کمیته امداد معرفی نموده و از مردم اخاذی می کرد نسبت به شناسایی وی اقدام کردند.

سرهنگ کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات جامع خود متوجه شدند که وی با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد با مراجعه به منازل شهروندان نسبت به جمع آوری وجوه نقدی صندوق صدقات و همچنین اعلام شماره کارت جهت واریز وجوه نقدی مردم اقدام و از این طریق کلاهبرداری می کند.

بر این اساس، ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی وی، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به مبلغ کلاهبرداری وی بالغ بر ۱۰ میلیون ریال تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده