رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • کد خبر : ۳۴۹۴۲
  • چاپ خبر : محدودیت ترافیکی در بلوار وحشی بافقی و انجام رژه نیروهای نظامی در عصر جمعه

محدودیت ترافیکی در بلوار وحشی بافقی و انجام رژه نیروهای نظامی در عصر جمعه

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز سی و یکم شهریورماه توسط فرمانده نیروی انتظامی بافق  اعلام شد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در گفتگویی تلفنی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیرامون برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق گفت: با توجه به اینکه این رژه در لاین خیابان وحشی بافق و از […]

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز سی و یکم شهریورماه توسط فرمانده نیروی انتظامی بافق  اعلام شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق در گفتگویی تلفنی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیرامون برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق گفت: با توجه به اینکه این رژه در لاین خیابان وحشی بافق و از میدان شهداء به سمت امامزاده عبدالله می باشدو در محدوده مسیر اصلی رژه برگزار می شود  ، از ساعت17لغایت  20  روز جمعه این مسیر مسدود می باشد و  محدودیت‌ها و ممنوعیت توقف خودروها را در مسیر برگزاری رژه شاهد خواهیم بود.

سرهنگ کمالی تصریح کرد: از همشهریان عزیز انتظار داریم در مسیر میدان شهداء  تا امامزاده عبدالله  از توقف خودروها پرهیز کرده و امکان برگزاری مطلوب‌تر آیین رژه را در روز سی و یکم شهریور ماه  فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: رانندگان و هموطنانی که در این مسیر تردد می‌کنند، می‌توانند از مسیرهای جایگزین کمربندی به مهدیه و کمربندی بهشت الحسین (ع)به طرف امامزاده عبدالله(ع) استفاده کنند.

رژه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت سی و یکم شهریورماه روز معنویت، اقتدار نیروهای مسلح ، وحدت ملی و سلامت،  جمعه  از ساعت 17عصر  در خیابان وحشی بافق از میدان شهداء تا امامزاده عبدالله(ع)  با حضور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد و نیروهای مسلح توان خود را به نمایش می‌گذارند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده