رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
  • کد خبر : ۳۴۹۴۶
  • چاپ خبر : “سنگ آهن بافق” در خانه به مصاف “کبیر موتور کازرون” می رود
از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور؛

“سنگ آهن بافق” در خانه به مصاف “کبیر موتور کازرون” می رود

در هفته نخست لیگ برتر هندبال آقایان کشور تیم « سنگ آهن بافق » در خانه میزبان « کبیر موتور کازرون» خواهد بود. به گزارش آفتاب بافق ، سی امین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور از امروز با برگزاری دو دیدار تیم های نفت و گاز گچساران با پتروشیمی مارون و هپکو اراک با […]

در هفته نخست لیگ برتر هندبال آقایان کشور تیم « سنگ آهن بافق » در خانه میزبان « کبیر موتور کازرون» خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق ، سی امین دوره لیگ برتر هندبال آقایان کشور از امروز با برگزاری دو دیدار تیم های نفت و گاز گچساران با پتروشیمی مارون و هپکو اراک با صنعت مس کرمان کلید می خورد.

تیم سنگ آهن بافق  نیز ساعت 16  فردا جمعه 31 شهریور در دیداری داخل خانه میزبان “تیم کبیر موتور کازرون “میشود . در دیدار دیگر این هفته نیروی زمینی تهران به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت.

در سی امین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش آقایان هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان که از 30 شهریورماه آغاز می شود بر اساس برنامه زمانبندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می رسد.

مسابقات لیگ برتر هندبال روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 16 برگزار خواهد شد.

سال گذشته لیگ برتر هندبال با حضور 10 تیم برگزار شد و در نهایت تیم شهرد اری کاشان با کسب 27 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های نفت و گاز گجساران و فولاد مبارکه سپاهان به مقام های دوم و سوم رسیدند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده