رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
  • کد خبر : ۳۴۹۵۷
  • چاپ خبر : نام تیم هیات هندبال کازرون است و چند ماهیست، “کبیر موتور” دیگر اسپانسر تیم  نیست
مربی تیم هیات کازرون :

نام تیم هیات هندبال کازرون است و چند ماهیست، “کبیر موتور” دیگر اسپانسر تیم  نیست

به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز تیم هندبال هئیت کازرون  وارد شهرستان بافق شد و برای تمرین بازی فردا،جمعه 31 شهریور که ساعت 16 برگزار می شود در  سالن امام علی(ع) آهنشهر به تمرین پرداختند.   امین رهسپار، مربی تیم هئیت کازرون در گفت و گو با خبرنگار آفتاب بافق با تاکید بر اینکه نام […]

به گزارش آفتاب بافق؛ عصر امروز تیم هندبال هئیت کازرون  وارد شهرستان بافق شد و برای تمرین بازی فردا،جمعه 31 شهریور که ساعت 16 برگزار می شود در  سالن امام علی(ع) آهنشهر به تمرین پرداختند.

 

امین رهسپار، مربی تیم هئیت کازرون در گفت و گو با خبرنگار آفتاب بافق با تاکید بر اینکه نام تیم تغییر کرده گفت: نام تیم فقط هیات هندبال کازرون است چراکه، چندین ماه است که، کبیر موتور دیگر اسپانسر این تیم نیست.

 

رهسپار در خصوص بازیکنان تیم هندبال هیئت کازرون  گفت: تمامی بازیکنان این تیم بومی و از کازرون می باشند که با کمترین قرارداد در تیم بازی می کنند و محمد اورایی بازیکن تیم هندبال نوجوانان کشور و علی اسدی  مصدوم می باشند اما با تمام توانمان در برابر تیم سنگ آهن بافق قرار می گیریم.

 

وی در ادامه گفت: اولین باریست که به شهرستان بافق  سفر می کنم اما بازیهای تیم را در سالهای قبل پیگیری کردم  و می دانم تیمی که فردا در مقابل ما صف آرایی خواهد کرد مربی با تجربه و چند بازیکن مطرح دارد.

 

مربی تیم هئیت کازرون در پایان برای هر دوتیم موفقیت آرزو کرد و اظهار داشت: امیدواریم فردا بتوانیم یک بازی تماشاگر پسند و جذابی به دور از هرگونه  حاشیه ای در بافق به یادگار بگذاریم.

 

 

گزارش و عکس: ص/ رحیمی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده