رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر : ۳۵۰
  • چاپ خبر : صالحی در جمع خبرنگاران:

صالحی در جمع خبرنگاران:

به گزارش آفتاب بافق به نقل از شهر خبر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه مراسم دیدار با خانواده شهدا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اگر در مذاکرات اظهارات بر اساس استدلال‌های علمی و مستندات باشند مشکل به راحتی حل خواهد شد.   وی ادامه داد: هنگامی که سیاست به […]

به گزارش آفتاب بافق

به نقل از شهر خبر

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه مراسم دیدار با خانواده شهدا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اگر در مذاکرات اظهارات بر اساس استدلال‌های علمی و مستندات باشند مشکل به راحتی حل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: هنگامی که سیاست به ابعاد حقوقی فنی اضافه می‌شود مسئله را سخت خواهد کرد.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به نتیجه رسیدن مذاکرات در موعد مقرر گفت: من غیب‌گو نیستیم اما بر اساس استنباط سیاسی خود می‌توانم بگویم که آنها راهی جز به توافق رسیدن با ایران ندارند.
 
صالحی افزود: از مردم می‌خواهیم که به مانند گذشته پشتیبان دولت باشند و هنگامی که طرف مقابل بفهمد مردم پشتیبان نظام و دولتشان هستند حساب کار دستشان خواهد آمد.
 
وی با اشاره به دیدار سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با آمانو تصریح کرد: قدم‌هایی دارد برداشته می‌شود همچنین ما طبق توافقنامه‌ای که قبلا با آقای آمانو داشتیم در چارچوب همان توافق‌نامه به جلو حرکت خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با تاکید بر گله‌گی ایران از آژانس در زمینه به درستی منعکس نشدن توافقات و تفاهم نامه‌های ایران و آژانس گفت: ما با توجه به این توافقات و رایزنی‌هایی که صورت گرفت گله‌گی خود را ابراز کردیم و در حال حاضر شرایط رو به بهبودی است
 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده