رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر : ۳۵۰۲۵
  • چاپ خبر : تقدیر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات از حضور پرشور مردم در راهیپمایی ضد امریکایی
تصویری؛

تقدیر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات از حضور پرشور مردم در راهیپمایی ضد امریکایی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان بافق از حضور پرشور مردم شهرستان بافق در راهپیمایی ضد آمریکایی بعد از نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حاج سید علیرضا سلیمانی در حاشیه برگزاری راهپیمایی ظهر امروز با تقدیر و سپاس از حضور گسترده مردم شهرستان بافق افزود: همزمان با سراسر کشور […]

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان بافق از حضور پرشور مردم شهرستان بافق در راهپیمایی ضد آمریکایی بعد از نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حاج سید علیرضا سلیمانی در حاشیه برگزاری راهپیمایی ظهر امروز با تقدیر و سپاس از حضور گسترده مردم شهرستان بافق افزود: همزمان با سراسر کشور سخنان منفور و دروغین ترامپ در مجمع سازمان ملل پس از اقامه نماز جمعه  توسط مردم بافق محکوم شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان بافق حضور حداکثری مردم را در این راهپیمایی پاسخ کوبنده‌ای برای دشمنان دانست و اظهار داشت : رئیس‌جمهور جاهل و نادان آمریکا با این سخنان احمقانه نشان داد که شایستگی چنین جایگاهی را ندارد. ترامپ با سخنان خود چهره اصلی آمریکا را برملا کرد و بی‌لیاقتی و باطن کثیف خود را برای همگان آشکار ساخت.

سلیمانی با بیان اینکه حفظ وحدت و همدلی در ملت ایران یکی از اساسی‌ترین قدرت‌های دفاعی در مقابل دشمن است تاکید کرد: مردم شریف بافق همچون آحاد ملت ایران هرگز در مقابل گزافه‌گویی دشمنان سکوت نمی‌کنند و این بینش و هوشیاری مردم جای تقدیر و تشکر دارد.

عکس و خبر: ص/ رحیمی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده