رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
  • کد خبر : ۳۵۷۵۲
  • چاپ خبر : تجلیل امام جمعه بافق از تیم پخش زنده نمایندگی صداوسیما

تجلیل امام جمعه بافق از تیم پخش زنده نمایندگی صداوسیما

آیت الله سیدجواد سلیمانی،  ازتیم پخش زنده دفتر خبر ،  اهالی رسانه ، خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما برای انعکاس عزاداری و نماز ظهر عاشورای بافق تقدیر کرد. به گزارش آفتاب بافق : پس از پایان یافتن نماز ظهر عاشورا که با حضور گسترده و باشکوه عزاداران حسینی در اطراف میدان امامزاده عبدالله بافق […]

آیت الله سیدجواد سلیمانی،  ازتیم پخش زنده دفتر خبر ،  اهالی رسانه ، خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما برای انعکاس عزاداری و نماز ظهر عاشورای بافق تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب بافق : پس از پایان یافتن نماز ظهر عاشورا که با حضور گسترده و باشکوه عزاداران حسینی در اطراف میدان امامزاده عبدالله بافق برگزار شد امام جمعه بافق با حضور در میان تیم پخش زنده دفتر خبر، اهالی رسانه، خبرنگاران و گزارشگران رسانه های مختلف بافق از جدیت و تلاش تصویربرداران به جهت انعکاس مناسب و پخش زنده مراسم در شبکه استانی تابان تقدیر و سپاسگزاری کرد.

آیت الله  سلیمانی هماهنگی و همکاری صداوسیمای مرکز یزد ، فرماندار ، شورای اسلامی شهر ، شهرداری ، امام زاده عبدالله ، شرکت سنگ اهن و مسئولان نهادها و ارگانها  در برگزاری باشکوه و منجسم نماز ظهر عاشورا،  همکاری و نظم بخشی به هیات های عزاداری را شایسته تقدیر دانست و برای تمام عزادارن سید و سالار شهیدان آرزوی قبولی و توفیق بیشتر در خدمت به اهل بیت را نمود.

گفتنی است با همت تیم پخش زنده دفتر,خبر بافق و تلاش این گروه و همکاری صداوسیما عزاداری های محرم در بافق,از,جمله سوگواره احلی من العسل عزاداری صبح و عصر تاسوعا، عزاداری عاشورا و نماز باشکوه عاشورای بافق به صورت مستقیم ازشبکه تابان پخش شد.

عوامل پخش مستقیم / محرم 1396 / هشتم لغایت 13محرم
تهیه کننده : صداوسیما.تابان / دفتر خبر بافق

مسئول خبر دفتر بافق و نمایندگی صدا وسیما: علی عبداللهی
مدیر تصویر برداری و هماهنگی ارسال :علی حسن پور
تصویر برداران :مصطفی ناظمی .احسان حسن پور.مهدی ابراهیمی .ابوالفضل ندافیان.علی جعفری دخت
تصویر هوایی و امور فنی ارسال : جلال طاهری
مدیر صحنه و هماهنگی :محمود تقی زاده بافقی
پشتیبانی تجهیزات ارسال تصویر: امیرحسین باباییان
مسئول صدا: زینلی .شمس الدینی.پایگاه بسیج و سمعی بصری امام زاده عبدالله.
مسئول برق و تاسیسات : برزگری
نظم و امنیت: خادمان امامزاده و نیروی,انتظامی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده