رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر : ۳۵۸
  • چاپ خبر : گزارش ويژه خبري آريا؛

گزارش ويژه خبري آريا؛

به گزارش آفتاب بافق به نقل از آریا راه‌اندازي “راديو هما” توسط حاميان احمدي‌نژاد و برگزاري جلسات حاميان او اين بار در ساختمان ميرزاي شيرازي از جمله اخباري است که اين روزها از سوي برخي رسانه ها منتشر شده است. محمد محمدي، مسوول کميسيون فرهنگي هما (هواداران محمود احمدي‌نژاد) درباره فعاليت‌هاي فرهنگي اين کميسيون گفته […]

به گزارش آفتاب بافق

به نقل از آریا

راه‌اندازي “راديو هما” توسط حاميان احمدي‌نژاد و برگزاري جلسات حاميان او اين بار در ساختمان ميرزاي شيرازي از جمله اخباري است که اين روزها از سوي برخي رسانه ها منتشر شده است.
محمد محمدي، مسوول کميسيون فرهنگي هما (هواداران محمود احمدي‌نژاد) درباره فعاليت‌هاي فرهنگي اين کميسيون گفته بود: «باعث افتخار ماست که تفکرات ما به‌ويژه تفکرات فرهنگي ما در راستاي تفکرات آقاي احمدي‌نژاد و به‌ويژه شخص آقاي مشايي است. همان جمله معروف که احمدي‌نژاد يعني مشايي و مشايي يعني احمدي‌نژاد را ما هم به‌شدت قبول داريم.»
 او درباره فعاليت‌هاي رسانه‌اي هما هم گفت: «در حال حاضر ما در حال فراهم‌کردن مقدمات لازم براي ايجاد يک شبکه راديويي هستيم. مي‌خواهيم «راديو هما» را فعال ‌کنيم اما همه اينها منوط بر اين است که ما بودجه مشخصي را داشته باشيم.خيلي از دوستان هستند که مبالغ هنگفتي در ماه به ما کمک مي‌کنند. به‌هرحال کميسيون هم در حال رايزني در مورد نوع پول‌هايي است که به ما کمک مي‌شود.»
از سوي ديگر درحالي که پيش از اين گفته مي شد جلسات محمود احمدي نژاد در خيابان ولنجک برگزار مي شده است اما حالا روزنامه ارمان در خبري نوشته است :«به نظر مي‌رسد همانطور كه در ابتداي گزارش اشاره شد ساختمان ولنجك تنها ماکتي است كه ظاهر فعاليت‌هاي حاميان و نزديکان احمدي‌نژاد را پوشش مي‌دهد و فعاليت‌هاي اصلي در ساختماني ديگر در خيابان ميرزاي شيرازي انجام مي‌شود. خيابان ميرزاي شيرازي مدنظر است و يك ساختمان چهار طبقه در يك كوچه؛ اين را به ياد داشته باشيد. حالا در شمالي‌ترين نقطه تهران يعني ولنجك، پمپ‌بنزين، گل‌فروشي و باز هم يك ساختمان اما اين‌يکي بزرگ‌تر از ساختمان قبلي اما سه طبقه.
هوشمندانه است كه ساختماني در شمال پايتخت را محل استقرار رئيس‌جمهور سابق معرفي كنند؛ هواداران محمود احمدي‌نژاد را هر هفته قبل به آنجا بخوانند تا معاون اول بيايد و براي آنها از پرونده قضايي‌اش بگويد. سايت دولت بهار هم اينگونه روايت كند: «جلسه‌اي با حضور جمعي از اعضاي هما (هواداران محمود احمدي‌نژاد) و محمدرضا رحيمي برگزار شد…
نمي‌توان قاطعانه گفت كه سه طبقه ولنجك فقط يك ماكت از دفتر رئيس‌جمهور ودولتمردان دهم است اما برخي شواهد اين موضوع را نشان مي‌دهد. ساختمان ولنجك سه‌طبقه است. آنطور كه از شواهد پيداست هر يك از افراد نزديك به احمدي‌نژاد داراي يك اتاق در اين ساختمان هستند مثلا غلامحسين الهام، ثمره‌هاشمي و… و دفتر احمدي‌نژاد هم در طبقه سوم است پس عملا اگر همه اتاق‌هاي نزديكان احمدي‌نژاد را در يك طبقه فرض كنيم و اتاق احمدي‌نژاد را در طبقه فوقاني، تنها يك طبقه خالي باقي مي‌ماند. درباره اين يك طبقه هم وقتي به اخبار مربوط به فعاليت‌هاي دولتمردان دهم مراجعه مي‌شود متوجه مي‌شويم به برگزاري مراسم‌هايي به مناسبت‌هاي مختلف در ساختمان ولنجك تعلق دارد.
 حالا اما اين گزارش را يکي از افراد نزديک به محمود احمدي نژاد تکذيب مبي کند .
عبدالرضا داوري که همچنان در حلقه ياران با وفاي احمدي نژاد باقي مانده است امروز در گفت و گو با خبرگزاري آريا به اين گزارش واکنش نشان داده و گفته است اين ساختماني که از آن سخن مي گويند وجود خارجي ندارد.

احمدي نژاد هيچ ساختماني در ميرزاي شيرزاي ندارد/ماجراي راديو “هما” دروغ است

دکتر عبدالرضا داوري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آريا گفت:در روزهاي اخير برخي از رسانه ها و روزنامه هاي اصلاح طلب درباره فعاليت هاي آقاي احمدي نژاد و جريان هاي نزديک به ايشان جوسازيي هايي داشته اند درحالي که آقاي احمدي نژاد هيچ برنامه اي براي فعاليت سياسي در هيچ سطحي از سطوح قدرت ندارد.
وي افزود:آقاي احمدي نژاد براي انتخابات مجلس و رياست جمهوري آينده هيچ برنامه اي ندارد ايشان اهداف و برنامه خود را به راه اندازي دانشگاه ايرانيان معطوف کرده است هرچند که اين دانشگاه هم ازسوي دولت جديد به چالش کشيده شده است.
اين فعال سياسي ادامه داد:آنچه در فضاي سياسي و رسانه اي کشور مطرح مي شود بيشتر ناشي از خبرسازي و جريان سازي کساني است که تلاش مي کنند براي دولت فعلي رقيب تراشي کنند بنده معتقدم اگر آقاي احمدي نژاد براي بازگشت به قدرت تصميم بگيرد به دليل پايگاه وسيع اجتماعي که دارد هيچ کدام از جريان هاي سياسي کشور توانايي رقابت با ايشان را ندارند.
وي اظهار داشت:درحال حاضر نظرسنجي ها نشان مي دهد به خاطر ضعيف عملکرد ضعيف دولت يازدهم اقبال آقاي احمدي نژاد به مراتب بيشتر از گذشته شده است اما علي رغم اين محبوبيت ايشان هيچ تصور سياسي براي بازگشت خودشان قائل نيستند.
دکتر داوري درباره راه اندازي راديو “هما”گفت:يکي از سايت هاي اصلاح طلب با يکي از اعضاي “هما “مصاحبه اي انجام داد که متاسفانه سخنان مطرح شده در اين مصاحبه تحريف شد درآنجا نه تنها هيچ صحبتي از تشکيل راديو “هما “نبود بلکه گفته شد مثل بسياري از سايت هاي اينترنتي که بخش صوتي دارند و فايل هاي فشرده ارائه مي دهند دوستان حامي آقاي احمدي نژاد هم درصدد هستند امکان راه اندازي فايل هاي صوتي را توسعه دهند که اين کار به پهناي باند اينترنتي بيشتري دارد .لذا برنامه اي براي راه اندازي راديو “هما” در دستور کار ما نبوده است اما آن سايت در انتشار مصاحبه شيطنت کرده است.
وي گفت:درحالي که مجموعه “هما “به لحاظ ساختاري و سازماني هيچ ارتباطي با دفتر آقاي احمدي نژاد ندارد  اما اين سايت اصلاح طلب تلاش کرده است تصميماتي که حاميان آقاي احمدي نژاد خودشان در تشکيلات “هما” اتخاذ مي کنند را به نام آقاي احمدي نژاد نشان دهند.
دکتر داوري جلسات احمدي نژاد و حاميانش را در ميرزاي شيرازي تکذيب کرد و گفت:آقاي احمدي نژاد ، حاميان ايشان و تکشيلات “هما ” به هيچ وجه در ميرزاي شيرازي ساختماني ندارند متاسفانه اين هم ازجمله خبرسازيي هايي است که روزنامه هاي مخالف دولت گذشته مطرح کرده اند.
اما در اظهار نظري ديگر يکي از اعضاي جبه پايداري که از گروه هاي سياسي حامي رييس جمهور سابق است درباره جلسات اين جبهه با محمود احمدي نژاد توضيحاتي را به خبرگزاري آريا داده است .

احمدي نژاد مي گويد بايد اصولگرايان واقعي وارد مجلس شوند
محمد جواد ابطحي،عضو جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا با تاکيد براين مطلب که هيچ جلسه تشکيلاتي و حزبي با محمود احمدي نژاد نداشته ايم،گفت:خوشبختانه آقاي روحاني کاري انجام داده که محبوبيت آقاي احمدي نژاد افزايش يافته است و ما شکي در محبوبيت ايشان نداريم اما اينکه آقاي احمدي نژاد به خاطر اين محبوبيت قصد ورود به انتخابات را داشته باشد چنين چيزي نيست.
وي افزود:آقاي احمدي نژاد در صحبتي که با دوستان داشته اند صراحتا اعلام کرده که قصد ورود به انتخابات را ندارد.
اين نماينده مجلس هشتم اظهار داشت:آقاي احمدي نژاد ازهمه اصولگرايان خواسته است مجلس آينده واقعا اصولگرا باشد و نمايندگان حقيقتا پايبند به شعارهاي اصولگرايي در عمل باشند نه در شعار.
وي افزود:متاسفانه در مجلس فعلي خيلي ها ادعاي اصولگرايي دارند اما اصولگرا نيستند بنابراين درخواست آقاي احمدي نژاد تشکيل مجلس اصولگراي واقعي است اما خودش دراين زمينه فعاليت ندارد.
ابطحي درباره فعاليت جبهه پايداري براي انتخابات مجلس دهم گفت:درحالي که جبهه پايداري درخواست مجوز داده است اما وزارت کشور شش ماهي است که اين جبهه را معطل کرده است و مجوز نمي دهد لذا جبهه پايداري پس از گرفتن مجوز فعاليت خود را در تهران و شهرستان ها براي انتخابات مجلس دهم شروع مي کند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده