رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر : ۳۵۹۰۰
  • چاپ خبر : تکریم بزرگان دینی پاسداشت حرمت موعظه های چندین ساله آنان است
امام جمعه بافق :

تکریم بزرگان دینی پاسداشت حرمت موعظه های چندین ساله آنان است

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در منزل حجت الاسلام حاج شیخ حسن نقیب الذاکرین روحانی پیشکسوت بافقی حضور یافت و ضمن احوالپرسی از وی تفقد و دلجویی نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی،، امام جمعه بافق به همراه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در منزل […]

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در منزل حجت الاسلام حاج شیخ حسن نقیب الذاکرین روحانی پیشکسوت بافقی حضور یافت و ضمن احوالپرسی از وی تفقد و دلجویی نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی،، امام جمعه بافق به همراه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در منزل حجت الاسلام حاج شیخ حسن نقیب الذاکرین حضور یافت و از احوال وی تفقد و دلجویی نمود.
حجت الاسلام حاج شیخ حسن نقیب الذاکرین با ابراز خشنودی از حضور امام جمعه بافق علیرغم وضعیت جسمانی نامناسب به استقبال وی شتافت و از ایشان تشکر کرد.
نقیب الذاکرین در ادامه با قدردانی از خدمات ارزنده امام جمعه بافق گفت: ایشان در حوزه های فرهنگی و مذهبی زبانزد خاص و عام است و بی شک ذخیره ای برای شما در نزد خداوند است و مردم باید قدردان این زحمات باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نیز با سپاسگزاری از اخلاق نیکو و پندهای راهگشای حجت الاسلام نقیب الذاکرین در طول سالیان متمادی گذشته که در منابر خود و در مجالس روضه خوانی آقا اباعبدالله الحسین(ع) عرضه داشته اند، گفت: نمی توان نصایح و درس های دینی بزرگان را فراموش کرد چون همین اندرزها بود که چراغ راه و مایه رشد دینی در همه ادوار گذشته شده است.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت : علما و بزرگان دینی و پیشکسوتان مجالس آقا ابی عبدالله الحسین (ع) که هم اکنون دوران کهنسالی خود را می گذرانند مورد تقدیر و تکریم می باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده