رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
  • کد خبر : ۳۶۰۴
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در دانشگاه پیام نور مرکز بافق

برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در دانشگاه پیام نور مرکز بافق

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پيام نور بافق؛ این کارگاه به همت واحد فرهنگی با حضورحجت الاسلام قاسم دهقان چناری محقق و پژوهشگردر جمع دانشجویان و کادر آموزشی اين دانشگاه پيرو کرسی هاي آزاداندیشی  با موضوع "ماهواره آری یا نه" برگزار شد. حجت الاسلام قاسم دهقان چناری با بیان این مطلب که یکی از مهمترین […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پيام نور بافق؛ این کارگاه به همت واحد فرهنگی با حضورحجت الاسلام قاسم دهقان چناری محقق و پژوهشگردر جمع دانشجویان و کادر آموزشی اين دانشگاه پيرو کرسی هاي آزاداندیشی  با موضوع "ماهواره آری یا نه" برگزار شد.
حجت الاسلام قاسم دهقان چناری با بیان این مطلب که یکی از مهمترین مباحث در حال حاضر بحث آسیب شناسی رسانه است ، وظیفه افراد را شناسایی آسیب و درمان آن قلمداد نمود .
وي سپس به ذکر مباحث متعدد در خصوص سواد رسانه ای پرداخت و گفت: موفقیت ما زمانی است که بدانیم چگونه از رسانه استفاده کنیم و در واقع خود فیلتر باشیم .
دهقان با نگاه به این مساله که عدم آگاهی ما در استفاده صحیح از رسانه باعث جدا کردن کانون گرم خانواده از یکدیگر می شود و خانواده ها می توانند با پیاده کردن با ارزش ترین مساله در خانواده که همان نگاه محبت و درک متقابل افراد است مانع از این امر شده و محیط سالمی را پی ریزی نمایند که یکی از این راه حل ها همسان شدن با فرزندان در فضای مجازی و آموزش استفاده صحیح از آن است .
حجت الاسلام قاسم دهقان چناری در پایان با مطرح کردن گوشه ای از تلاشهای بیگانگان در بحث رسانه و فضای مجازی و نشانه گرفتن اعتقادات جامعه اسلامی هوشیاری و آگاهی دادن به همه اقشار جامعه را از ملزومات و مورد نیاز همه دانست. 

 

IMG_1155 IMG_1157 IMG_1156
 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده