رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر : ۳۶۱۰۷
  • چاپ خبر : پرداخت زکات سبب رشد معنوی و برکت در اموال  می شود 

پرداخت زکات سبب رشد معنوی و برکت در اموال  می شود 

همزمان با آغاز فصل برداشت پسته،کار جمع آوری زکات مستحبی پسته از سطح باغات شهرستان بافق آغاز گردید. به گزارش آفتاب بافق؛ دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق اعلام کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت پسته،کار جمع آوری زکات مستحبی پسته از سطح باغات توسط عاملین و مودیان زکات آغاز گردید. حجة الاسلام عسکری مسئول اجرایی […]

همزمان با آغاز فصل برداشت پسته،کار جمع آوری زکات مستحبی پسته از سطح باغات شهرستان بافق آغاز گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛ دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق اعلام کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت پسته،کار جمع آوری زکات مستحبی پسته از سطح باغات توسط عاملین و مودیان زکات آغاز گردید.

حجة الاسلام عسکری مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات با اعلام این که از جمله مهمترین فعالیت این بخش تبلیغات و اطلاع رسانی در جهت جمع آوری زکات می باشد،گفت: در حال حاضر توانسته ایم به یاری خداوند و حضور فعالانه عاملین و مودیان زکات، بخش عمده ای از ما یحتاج مددجویان را فراهم سازیم.

 وی افزود: زکات ابزار مناسبی در جهت کاهش فقر و کمک به فقرا و مساکین و یک ابزار بسیار مناسب در جهت کمک به محرومین و کاهش فاصله طبقاتی است.

عسکری با تأکید بر تبلیغ و ترویج امر واجب زکات در جامعه عنوان کرد: باید با ترویج و تبلیغ مناسب، اهتمام جدی به این امر واجب الهی، میان مردم فرهنگ‌سازی شود.

 در ادامه یکی از مودیان زکات با اعلام این موضوع که پرداخت زکات مستحبی و واجب سبب برکت اموال می شود،گفت: کسانی که به پرداخت زکات توجه ویژه‌ای دارند، برکاتی در زندگی دنیوی و اخروی به دست می‌آورند که از آن جمله می‌توان به برکت مال و تربیت نسل صالح اشاره کرد. و من به عنوان یکی از مودیان پرداخت زکات این امر را به عینه در زندگی خود مشاهده کرده ام.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده