رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : ۳۶۱۷۲
  • چاپ خبر : قدردانی دانش آموزان مدرسه شاهد نور از پرسنل اداره پست بافق
به مناسبت روز پست:

قدردانی دانش آموزان مدرسه شاهد نور از پرسنل اداره پست بافق

دانش آموزان کلاس سوم مدرسه ابتدایی شاهد نور صبح امروز با حضور در اداره پست شهرستان بافق  با اهداء گل از تلاش مسئولان شریف این اداره قدردانی کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ عزت اغنیایی مدیر مدرسه شاهد نور و شیرمحمدی دبیر مربوطه دانش آموزان هدف از این بازدید را تبریک روز جهانی پست و قدردانی […]

دانش آموزان کلاس سوم مدرسه ابتدایی شاهد نور صبح امروز با حضور در اداره پست شهرستان بافق  با اهداء گل از تلاش مسئولان شریف این اداره قدردانی کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ عزت اغنیایی مدیر مدرسه شاهد نور و شیرمحمدی دبیر مربوطه دانش آموزان هدف از این بازدید را تبریک روز جهانی پست و قدردانی از تلاش پرسنل شریف این اداره وهمچنین یادگیری عملی دانش آموزان این پایه در راستا یکی از دروس این مقطع عنوان کردند.

در این بازدید علمی هادی ایزدی، مسئول بخش مرسولات پستی، فرزند مرحوم محمد ایزدیان پستچی معروف و خوش اخلاق بافق، ضمن خوش آمد گویی به دانش آموزان،تمام مراحل ورودی که  یک نامه و یا بسته پستی طی می کند تا به گیرنده تحویل داده شود را برای آنان شرح داد.

همچنین دانش آموزان از نزدیک با خدمات و فعالیت های اداره امور باجه های پستی از جمله پست ویژه، پیشتاز،  تمبر شخصی و نحوه آدرس نویسی و الزامی نوشتن کدپستی ده رقمی بر روی مرسولات پستی آشنا شدند.

در پایان خانم  فرشته منصوریان کارمند اداره پست ومسئول روابط عمومی در بخش مرسولات پستی با تشکر از حضور دانش آموزان دفاتری را به رسم یادبود به آن ها تقدیم کرد.

باسابقه ترین کارمند این اداره سید عباس حسینی با بیست سال سابقه بود.

  عکس و خبر: صدیقه رحیمی بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده