رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر : ۳۶۲۳۷
  • چاپ خبر : حضور کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ولی عصر بافق در ستاد انتظامی بافق

حضور کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ولی عصر بافق در ستاد انتظامی بافق

به مناسبت هفته ناجا، کادر پزشکی و پرستاری ولی عصر شهرستان بافق ضمن حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان بافق، هفته ناجا را تبریک گفتند. به گزارش آفتاب بافق؛  در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، دکتر میرترابی متخصص داخلی بیمارستان ولی عصر بافق به همراه جمعی از کادر پزشکی و پرستاری و مسئول روابط […]

به مناسبت هفته ناجا، کادر پزشکی و پرستاری ولی عصر شهرستان بافق ضمن حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان بافق، هفته ناجا را تبریک گفتند.

به گزارش آفتاب بافق؛  در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، دکتر میرترابی متخصص داخلی بیمارستان ولی عصر بافق به همراه جمعی از کادر پزشکی و پرستاری و مسئول روابط عمومی بیمارستان با حضور در دفتر سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی، این هفته را به همه برقرارکنندگان نظم و امنیت تبریک گفتند.

دکتر میرترابی در ادامه ضمن اشاره به دو نعمت سلامت و امنیت، گفت: شما امنیت را به ما هدیه می دهید و ما سلامت را که در عصر امروز دیابت بیشترین موضوعی است که سلامت افراد را به خطر می اندازد و هیچ گونه علامتی نیز ندارد و کم تحرکی افراد در عصر حاضر موجب بروز بیشتر این بیماری میشود.

وی با اشاره به هدف انجمن دیابت و اینکه ۱۲ درصد افراد بالای ۳۰ سال دچار عارضه دیابت هستند افزود: ما سعی می کنیم با حضور در محلات مختلف و شناسایی افراد دارای دیابت، قدم مثبتی در این راه برداریم و به بهبودی افراد کمک کنیم.

سرهنگ کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن اشاره به معتادان و پاتوق های آن ها و اینکه معتاد یک بیمار است، آسیب های مواد مخدر از جمله مشروبات الکلی ، شیشه و عواقبی که به دنبال دارد را بیان کرد.

در پایان مقرر شد بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافق توسط کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ولی عصر از افراد بالای ۳۰ سال تست دیابت اخذ شود.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس،

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده